Alla inlägg under mars 2009

Av Johanna - 31 mars 2009 18:11

Har badat barn, färgat håret, dammsugit, plockat i köket, ätit kvällsmat, pratat i telefon,,,,,sen förra inlägget.

Färgen blev bra,,höll på o skrämma livet ur mina små troll,,tänkte inte på att dom kanske reagerar,,hihi,,men efter ett tag när jag pratat så kände de igen mig.  Det blev en bra färg också,,brukar ju ha rött i men tyckte det var fränt o prova nåt nytt,,,blev bra.

Har lite smågnälliga barn,,så bäst o avsluta,,,,resten av kvällen blir lugn,,,ska väl se vem Rosing väljer av fjantarna.....

Hon gjorde denna serien för o visa sitt "rätta jag",,,jovisst,,det har hon ju gjort,,,,,

Ha en bra kväll vad nu än ni gör,,,,,

Av Johanna - 31 mars 2009 15:32

Sovit som en stock inatt,,o barnen har "skött" sig.

Körde de stora till dagis o sen en sväng ner till Hörnan,,,gött o prata av sig lite, fika,,o de små "lekte".

Var o handlade lite,,,inget märkvärdigt ,,,,ska färga håret sen så det var lite färg till det,,,samma beslutsångest varje gång men denna gången blev det brunt,,hm,,ja kanske lägger in en bild sen,,,,Kanske!,,hihi


i allmänhet har väl dagen känts bättre än igår,,,


Av Johanna - 30 mars 2009 20:59

Har sett på Familjen annorlunda,,,,

Dagen har varit sisådär,,,inte fått för mig nåt.

Har haft besök av en go vän, som jag inte träffar så ofta,,då vi har barn o det social livet får vänta.

Åkte iväg en sväng till syrran så barnen fick leka av sig,,,,


Har försökt o lagt tankarna åt sidan,,det brukar ordna sig o så säkert denna gången med,,,,,

Ska faktiskt snart gå ner o lägga mig då jag sov jättedåligt inatt,,,


Av Johanna - 30 mars 2009 08:21

Så känns allt nu,,,bläää

Har huvudvärk varje dag,,,vill inte gå över,,o har mycket o grubbla på,,,,vill inte skriva för mycket här.

orkar inte skriva så mycket just nu,,återkommer nog senare,,,

Av Johanna - 28 mars 2009 20:55

Ja nu var den över,,puh,,varit fullt hus, nästan hela dagen.

Det var många som kom,,nästan 20 st var vi här i vårat lilla hus,,,men finns det hjärterum finns det stjärterum,,,,,

Emma fick många presenter:

Nintendo DS - mamma o pappa, Herman, Ellen o Signe

Barbiefilm - från oss

Kläning - från oss

Kläder - Anton o Elina

Kläder, halsband, ritbräda - från syrran med familj

Smycken hårgrejer - gudmor

Pysselbok/målarbok - gudfar o Catarina

Skal till Nintendo - mormor o morfar

Godis - katta med barn

Säkert nåt jag har glömt,,,,

Tack alla!!



Av Johanna - 28 mars 2009 06:34

Grattis Emma,,mamma o pappas prinsessa på din 4 årsdag!!

Hurra hurra för Emma idá!!


Av Johanna - 27 mars 2009 22:15

Jag älskar att dansa!

Har varit med i några musikaler som satts upp här i Säffle o det är sååå kul,,,det var innan barnen kom o det är ett kapitel i mitt liv som jag saknar.

Nu blir det mest att gå ut ibland o dansa,,,men när jag ser dans på tv så stananr allt annat upp,,,,,,förstår ni?

Det /de runt mig existerar inte,,,,,,,

När Laila dansade sin showdans,,,så var inte mitt öga torrt,,,,kanske fjantigt o grina till dans,,men det berör mig.

Egentligen hejar jag på starke magnus pga sin utveckling,,,men fan va bra Laila är!!!!!

Nu ska jag krypa ner i sängen o se vem som vinner,,,,natti!


Av Johanna - 27 mars 2009 19:43

Denna dagen har bara sprungit förbi,,o trött e jag!

Har handlat, haft besök, bakat, städat,,,,

Nu ska jag se Lets dance,,,o äta kina mat,,,tror jag,,hihi,,,jag vill men får väl se vad resten säger,,,,ha en bra kväll!



Ovido - Quiz & Flashcards