Alla inlägg under maj 2009

Av Johanna - 31 maj 2009 16:31

va varmt det är!!!!!!!

25,7 i skuggan!!!!

Av Johanna - 31 maj 2009 06:49

Vilken pingsthelg!

igår var vi ute från morgon till kväll,,solade hela dagen!

Vid 18 var Johnny o jag bortbjudna,,så mamma kom o skulle vara barnvakt vilket höll på o skita sig,,,ryggbesvär. Men hon kom så allt blev lite hastigt o lustigt.

Går man hemma Jämnt med 4 barn,,i jogging byxor,,ibland jeans elelr nån kjol,,,så kan det vara roligt o få gå bort o "göra sig iordning" .

Det var jättekul men kl 22 ringde mamma o hade en jätteledsen Herman som var mammesjuk,,,,,vet precis hur det var för sån var jag med i hans ålder!

Jag cyklade hem,,,vilket inte gjorde nåt o som jag tackar för idag,,,hihihi


Våran dator har vi inte fått igång än,,,köpt nya grejer men det räckte inte,,,o nu vill ägaren till denna ha tillbax den ett litet tag!!

Så jag kommer o bli borta igen,,på obestämd tid!!!!!!!


Kanske hinner med nåt mer inlägg under dagen,,,,

Ha en bra sommardag!!


Av Johanna - 29 maj 2009 21:48

,,,o pappa!

Johnnys bror har köpt sig ett ekipage som han ska ha när han ska ta in ved,,,han har nyligen köpt sig en gård med en massa skog.

Herman o Johnny var till Åmål förut o hämtade fyrhjulingen med tillhörande släp,,,,


Av Johanna - 28 maj 2009 17:17

Lite kort från idag,,,


Av Johanna - 28 maj 2009 16:21

Herman o Emma ahr gjort sin sista dag på dagis!

Till hösten börjar ju Emma dagis i V-bro o Herman skola,,,,,,

Det har varit ett Jättebra dagis som vi haft från det att Herman skolades in när han var 18 månader,,,*snyft*,,,,jajajaja,,jag e lite känslig!


Har varit på avslutning på Hörnan,,,känns knepigt,,det är snart sommar!!!

Har hört att det ska bli lite sommar värme till helgen,,,,,gött vore det!,,o eftesom det är en "bröllopshelg" så,,,


Johnny är på väg hem,,,

Blir o äta mat när han kommer o sen prova på det nya spelat till Guitar hero,,,Metallica,,,,men handen sätter nog stopp ganska fort,,,


Av Johanna - 27 maj 2009 14:17

lite plock av vad jag pysslar med,,,,,,

Tar gärna emot beställningar av vad ni önskar,,,,



Av Johanna - 27 maj 2009 14:01

Ja idag e barnen lediga så vi har varit på Hörnan o lekt av oss lite,,,Emma har pysslat,,till mammas stora glädje,,hihi

Tog med kameran för o ta kort,,fick ett sen tog batterierna slut så jag får ta kort på Herman senare,,,


Ja,,har precis ätit mat,,,pannkakor,,,,finns nog ingen som är såååå värdelös på o göra pannkakor som jag,,men gott blev det!

Nu ska jag göra klart ett bröllopskort jag fått beställning på,,,sen ska vi ha 35 års kalas/fest för Johnny i juli så det ska göras lite kort till det med,,,,

see you later,,,,,

Ovido - Quiz & Flashcards