Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Johanna - 8 mars 2009 18:05

börjar bli stor,,,han tapapde en tand idag vid maten,,,visste inte ens att den var lös!


(kortet är dåligt,,,kameran håller på o paja tror jag)


Av Johanna - 8 mars 2009 11:05

,,,o fy för det!

Vill inte ha mer nu,,,borde väl nästan va det sista tycker man,,men kommer nog o komma mer,,,,

Har börjat med mitt porträtt med pärlor,,Äntligen!

Det är svårt!!,,o jag behöver mer plattor men får köpa imorgon,,inget jag behöver precis nu,,har o göra så länge,,,men det är kul!


Lägger in lite bilder från igår,,,,,,


Av Johanna - 8 mars 2009 06:41

Jag är trööööööööött,,,,,,,,

Förstår inte varför,,sover ju hela nätter,,,går upp vid 6,30,,men det är väl det som är "felet",,att få sova.

Men imorgon är det slut med det,,Johnny börjar jobba o allvaret börjar igen. Lite skönt o få det som vanligt igen,,om man får säga så,,,,,


Dagen igår,,,ja vart tog den vägen,,,

Jag körde Herman till kalaset,,Emma o jag åkte ut till mamma o fikade.

Vi åkte o hämtade Herman som förstås inte ville med,,,,hem o åt,,,åkte upp till ett par vänner som bor inte långt från oss, de hjälpte mig att skriva ut ett porträtt nu då,,,ÄNTLIGEN!!! Men det verkar svårt,,,,

Hem igen o bytt kläder sen var ajg ute ogick 1 timma,,görgött!,,,o sen var det kvällsmat o popcorn o melodifestivalen!!

Tycker väl att de bidrag som gick vidare var rätt,,,,Jag gillar ju Carolina AF Ugglas jättemycket,,,hon kör sin stil o sjunger med inlevelse o dessutom bra!


idag ska det städas o fixas pellets,,,gött o ha spnt gjort när man blir ensam.

Jo vi ringde ju på huset vi fick nys om,,,inte ledigt. Bara o leta vidare.

Ha en bra dag,,,,,

Ovido - Quiz & Flashcards