Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Johanna - 22 mars 2009 20:24

Här ligger det jag målat,,,,

http://hobbycorner.wordpress.com/

Av Johanna - 22 mars 2009 19:49

Skulle lägga in bilder på min nalle jag målat men har inte plats för fler bilder,,måste köpa fler,,,

Tar tag i det imorgon, nu är det tv ,,,


Av Johanna - 22 mars 2009 18:15

Jag hatar söndagar,,,fråga mig inte varför,,de är sega o bara jobbiga.

Har inte gjort nåt nyttigt idag,,,eller jo,,tvättat lite,,annars har jag legat på soffan o sen har jag målat lite,,,kallmålning,,ska lägga in bilder sen,,,om jag får energi o ork till o ta med mig kameran ner o trycka på knappen,,,,ja så känns det,,,fy!

Ska se på Wipeout sen,,å då vet jag att ajg får skratta lite i alla fall,,,,

Återkommer senare,,,hoppas jag,,,

Ovido - Quiz & Flashcards