Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Johanna - 14 mars 2009 07:03

,,,,ja denna gången vart det magsjuka,,brukar råka ut för nåt o så även denna gång.

Gick o la mig på torsdagkväll efter ajg fixat med proppar som gått,,kände att det var nåt som inte stämde för jag brukar somna innan jag hinner ner till kudden men inte,,,,,,

Låg o hoppades o hoppades,,,,,Johnny var ju i Göteborg,,,,ensam med 4 barn som vaknar ett par timmar på natten,,,,nääää.

23,30,,var det kört,,,,,,,,som tur var så sov barnen HELA natten,,är inte det konstigt då!!!!

Ringde Johnny o talade om läget men kunde inte åka förrän Anders jobbat klart,,så vid 13 var han hemma o gudskelov!!!!!


Mår mycket bättre idag o gjorde så även igår kväll men hade huvudvärk o idag är jag trött ,,,,,,,

Ha en bra dag alla,,,,,ikväll är det final o jag hejar på Ugglas men mest Heat!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards