Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Johanna - 27 mars 2009 22:15

Jag älskar att dansa!

Har varit med i några musikaler som satts upp här i Säffle o det är sååå kul,,,det var innan barnen kom o det är ett kapitel i mitt liv som jag saknar.

Nu blir det mest att gå ut ibland o dansa,,,men när jag ser dans på tv så stananr allt annat upp,,,,,,förstår ni?

Det /de runt mig existerar inte,,,,,,,

När Laila dansade sin showdans,,,så var inte mitt öga torrt,,,,kanske fjantigt o grina till dans,,men det berör mig.

Egentligen hejar jag på starke magnus pga sin utveckling,,,men fan va bra Laila är!!!!!

Nu ska jag krypa ner i sängen o se vem som vinner,,,,natti!


Av Johanna - 27 mars 2009 19:43

Denna dagen har bara sprungit förbi,,o trött e jag!

Har handlat, haft besök, bakat, städat,,,,

Nu ska jag se Lets dance,,,o äta kina mat,,,tror jag,,hihi,,,jag vill men får väl se vad resten säger,,,,ha en bra kväll!



Av Johanna - 27 mars 2009 06:33

Nu får det väl snart räcka?!,,snöyra utanför o vitt på backen,,,,

När jag gick från dagis igår så tänkte jag på att all snö snart e borta,,gött!,,,jovisst,,,bara o börja om.

Det är ju så typiskt mars men nu räcker det,,,,,,!


Igårkväll gick jag o la mig vid 21,30,,,hade ont o ingen ork till nåt,,,matchen spelade ju inte så stor roll heller,,,de viktigaste e ju redan i final, o vi vinner vilket motstånd vi än får,,,,!

Har sovit jättebra hela natten,,,bra twins!,,men istället nu då så vakanr de vid 5,30,,,men får man sova hela natten så vad gör det,,,,,,

Hade tänkte ner till Åmål o handla idag,,,men är ju ingen jätte rutinerad förare än så jag får se hur det blir,,,har mycket o göra idag.

Imorgon fyller Emma gumman 4 år så då blir det kalas!



Ovido - Quiz & Flashcards