Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Johanna - 9 mars 2009 18:25

Lägger in lite bilder igen,,säkert såna som varit här förut!


Av Johanna - 9 mars 2009 10:19

Nu är semestern slut för Johnny o allvaret börjar igen,,,,

Ja vad ska man säga,,jag har blivit Bortskämd!!!!!! han ahr visat sidor som ajg inte sett med några av våra barn,,,o det är så skönt!,, Han vill va hemma o vara pappaledig!!,,,ok,,,,ja nu e ju problemet att han har fast jobb o jag har inget. Jag ska ev få komma tillbaka till det jobbet jag hade innan mammaledigheten o det vore såå kul,,får väl mera besked i april o då är meningen att jag skulle börja jobba efter sommaren,,vi får väl se hur det blir!


Ja,,de små vaknade faktiskt 7,00idag,,gött,,sen var det bara o göra oss iordning o åka till dagis,,jätteskönt o ta bilen,,,,men,,,,,(som Tony Irving säger),,,det är ju inte speciellt lätt när man ska ha med sig alla 4 barnen in på dagis!!,,shit,,,får ju ha med sig vagnen om detta ska funka men då ska den i o ur för bara några min,,,får försöka komma på en lösning.

 Nu ligger de små o sover,,somnade själva i sina sängar!!! så nu ska ajg passa på o äta lite,,,

Ha en bra dag,,,


Ovido - Quiz & Flashcards