Alla inlägg under mars 2009

Av Johanna - 27 mars 2009 06:33

Nu får det väl snart räcka?!,,snöyra utanför o vitt på backen,,,,

När jag gick från dagis igår så tänkte jag på att all snö snart e borta,,gött!,,,jovisst,,,bara o börja om.

Det är ju så typiskt mars men nu räcker det,,,,,,!


Igårkväll gick jag o la mig vid 21,30,,,hade ont o ingen ork till nåt,,,matchen spelade ju inte så stor roll heller,,,de viktigaste e ju redan i final, o vi vinner vilket motstånd vi än får,,,,!

Har sovit jättebra hela natten,,,bra twins!,,men istället nu då så vakanr de vid 5,30,,,men får man sova hela natten så vad gör det,,,,,,

Hade tänkte ner till Åmål o handla idag,,,men är ju ingen jätte rutinerad förare än så jag får se hur det blir,,,har mycket o göra idag.

Imorgon fyller Emma gumman 4 år så då blir det kalas!



Av Johanna - 26 mars 2009 20:31

Tänkte att det blir en mysig kväll,,,lite lugn o ro när Johnny kommit hem,,,sitta o se på hockey med sällskap,,,,,,

Har så j***a ont i handen,,har varit ganska ok nu,,,men efter Emmas uttag i går när jag fick bära henne o nöhålla henne så har jag skit ont,,,o även alla antal ggr som jag lyfter denna as tunga tvillingvagnen i o ur bilen,,,,,suck,,,

har gått ganska bra under dagen men har känt av den men nu när man sitter o inget gör så,,,,,,,shit,,,,,värker ut i tummen o ända upp till armbågen,,kan inget hålla i den.

var bara tvungen o gnälla av mig lite,,,kanske nån som lyssnar lite i alla fall,,,,

Ska väl sätta mig o se på hockey igen,,,HV gjorde visst mål ingen,,skit!

KRAAAAAMMM!!!


Av Johanna - 26 mars 2009 16:14

De små ligger o sover o de stora varvar ner efter en heldag på dagis,,,

Trodde det skulle bli en jädrans liv på dagis idag med,,,men vet inte vart min Emma var idag,,,det var en helt annorlunda tjej jag hämtade,,,kanske hjälpte med allt jag försökt göra??!

Hon kom o sprang emot mig,,,tog på sig direkt,,o gjorde som jag sa,,,,,,hm,,,hon kanske tänker på att hon fyller år på lördag,,hihihi.


Själv skulle jag behöva ta fram min bästa vän,,,,,?,,,,,,dammsugaren :-)

men hamande här istället,,,,sitter o lyssnar på lite musik .

Johnny är snart hemma o då blir det lite mat, varma smörgåsar o sen måste vi ju se om det blir Frölunda som vinner ikväll,,,,då blir det fight här hemma,,,,min pappa e Frölundare!

Ha en alldeles jättemysig torsdagskväll,,,,,

http://www.youtube.com/watch?v=AtCt--sQMQ4

Av Johanna - 26 mars 2009 06:48

Huvudet känns tungt,,,kroppen känns tung,,,,allt känns tungt,,,,

Är förkyld, o har varit ett tag men nu e det lite sämre,,men det brukar kännas mest på morgonen.

Bara o bita ihop,,o få iväg de stora,,,Johnny kommer i eftermiddag så då får jag vila.

Denna veckan ahr gått fort,,,o likaså kommer helgen o göra det,,,fullspäckat program hela helgen,,,,handla imorgon o lets dance final på kvällen,,,, kalas för Emma på lördag fm, sen hundvakt,,,på söndag ska vi på Barn mässa i Karlstad med ett par goa vänner o det blir säkert nästan hela dan,,,,,jo jag vet att det är självförvållat.

Nu ska jag försöka vakna till o göra nåt vettigt,,,,ha en bra dag.



Av Johanna - 25 mars 2009 22:36

FBK!!!  FBK!!!  FBK!!!

       FBK!      FBK!

Av Johanna - 25 mars 2009 20:48

Jag smiter in o skriver några rader medans det är paus,,,,började ju med att Skellefteå gjorde mål,,men skam den som ger sig  nu står det 1-2,,inte kört än!

Annars då?,,,har inte gjort ett dugg idag,,,hade fika besök här på dan ,,ända tills det var dag so hämta barnen o sen har det rullat på med mat, schnitzel o ris,,,mmmmmm,,,plockat lite o sen grejat med barnen,,,o bråkat med Emma,,,,herregud vilket stön,,,o trotsig,,,,började redan på dagis,,men e för trött för o ta det nu,,,men ibland vet jag inte hur/vad jag ska göra!

Nu sover de allihop i alla fall så efter denna perioden så e det go natt,,,,,


Av Johanna - 25 mars 2009 07:59

Vaknade o frös,,tyckte det var kallt uppe,,,,-10,4 grader ute,,,brrrr!!

När ska det bli vår o varmt!!???

Ska hasta iväg snart här så det blir en snabbis,,,,hm,,,,

Solen skiner o hoppas på en härlig dag,,,o ikväll,,,,,

FBK!!!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards