Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Johanna - 4 mars 2009 20:21

Det kliar i mina fingrar,,,vill pyssla. Har fått för mig o börja med Photo pearls,,,,,har sett såna tavlor o de är så fina. Grejen är att när jag kommer på nåt så vill jag börja NU,,,,,


Idag var vi en sväng till Karlstad o köpte grejer till våran buss som pajat,,,våran tur med bilar. Johnny känner väl nu att han vill också ha en bil,,hihihi

När vi kom hem åkte jag ner o jobbade till 17,00 sen hem o åt lite. Jag o Herman tog en sväng till Lidl,,,gud va skönt det är att få åka själv till affären,,ingen som sitter o väntar i bilen.

Sätte mig framför tv o kllade på "halv åtta hos mig" ganska roligt program, o nu ska jag hoppa in i duschen,,,


Imorgon ska vi städa,,mamma, pappa, syrran o hennes familj kommer på "fira körkorts middag" imorgon med hockey,,, Brynäs - FBK! Gött att det är på "vanliga" kanaler nu. Det sved lite i pappa med tanke på vilka som vann serien,,,,,hm,,,

God natt,,,,,


Av Johanna - 4 mars 2009 07:07

Grått o trist är det ute men Äntligen regnar det o snön försvinner!

Är nog inte alla som håller med kanske men nu vill jag ha vår!!!........

Tänk när solen börjar titta fram,,värmer gött vid husvägen o alla små tussilago o krokus kommer fram,,,,o fy va gött.


Sovit som en stock har jag,,,,,,gick o la mig vid 22,00,,var ju säsongspremiär på Desperate Housewifes,,,en serie som jag inte gärna missar.

De små vakande vid 6,30 o vi låg o dividerade om vem som skulle upp,,hihi,,,det blev jag,,,vart ju pigg efter ett tag.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer på fm,,,ev kanske de ringer in mig att jag får jobba på fm med,,annars blir det bara i em.

 Nu ska jag gå ner o äta lite frukost i fall de ringer efter mig,,,,

Ha en bra dag alla bloggvänner!


Ovido - Quiz & Flashcards