Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Johanna - 16 mars 2009 20:45

Utmanad av Lola!

Utmanad

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?

barnet jollrar medvetet,,,,

2. Sträck ut din vänsta arm så långt du kan, vad rör du vid?

dataskärmen

3. Vad såg du senast på tv?

ser på familjen annorlunda,,

4. Utan att se efter gissa vad klockan är?

20,45,,ca

5. Bortsett från datorn vad hör du just nu?

reklam på tv

6. När du senast var ute vad gjorde du då?

var hos min syster

7. Vad tittade du på innan du började med den här undersökningen?

familjen annorlunda

8. Vad har du på dej?

svarta mysbyxor o en rosa tröja,,,

9. Drömde du något i natt?

ja,,att jag började jobba på Hörnan,,

10. När skrattade du senast?

igår kväll när jag såg Wipeout,,

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

tavlor jag målat

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?

hm,,,

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

kul

14. Vilken var den senaste filmen du såg?

kommer inte ihåg,,,

15. Om du blev multimiljonär vad skulle du köpa då?

Ett hus, bilar,,,,resa,,,finns mycket,,,,

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:

Att jag varit en duktig gymnast,,

17. George Bush?

no comments

18. När gjorde du någon glad senast?

ingen aning,,

19 - 20. Vad ska dina barn heta? Pojke respektive flicka:

Pojke: har ju en HermanFlicka: har ju Emma, Ellen o Signe21. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?inget som lockar,,inte o bo,,

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?

Tror inte jag kommer dit,,,,hihi


Av Johanna - 16 mars 2009 10:10

Måndag igen o nu e man pigg,,eller ja,,allt e ju relativt,hihihi piggare än i torsdagsnatt,,,

Mulet är det,,skulle bli sol hörde ajg förra veckan men den luser med sin frånvaro,,skulle kunna bli ganska varmt ändå,,får hoppas på det då.

Barnen är på dagis o de små sover,,,o jag har faktiskt käkat frukost, så nu passar jag på o skriver lite.

Idag får jag ta tag i tvätten känns det som,,,finns en del. O så blir det väl det vanliga plockandet,,,alltid!!


Igårkväll satt vi o såg på Wipeout,,det är såå kul,,,jädrar va en del slår sig,,,de ger allt! Ett bra underhållningsprogram,,,

Nu ska jag ta o ringa några samtal innan de försvinner ur minnet,,,


Ovido - Quiz & Flashcards