Direktlänk till inlägg 21 februari 2010

Ja,,vad ska man säga.....?

Av Johanna - 21 februari 2010 08:37

Snö snö & mera snö!

Är väldigt mycket trött på denna snön nu.....

hela dagen igår satt vi "insöade". Vi bor ju utanför stan o våran lilla väg ut mot 45:an, brukar va jättefin men igår hann dom inte med den,,o sen yrde det ju igen på samma stund.

Så det var en låååång dryg dag igår både för barnen o oss.


Idag ser det lite ljusare ut,,vägen e plogad,,solen verkar tränga igenom,,,hoppas vi,,,,,men,,,(som Tony Irving brukar säga),,,,kan inte åka iväg nånstans för min kära man tog min bil till Karlstad för o snöröja vid stationen!!

Det e lite bättre däck på min bil så det var ju bra iofs,,,vi får vänta tills han kommer innan vi kan hitta på nåt.

Det finns ju o göra här inne för mig då men det e ju barnen som kryper på väggarna....


Vi hade glömt,,,eller ja,,glömt o glömt,,,lämnat kvar studsmattan ute i vinter. Trodde väl inte det skulle bli snö!!

Den var redan lite trasig o vi behöver en större till sommaren när de små ska va med o studsa.

Ni vet ju hur hög en sån är,,,här lägger jag in en bild på våran,,,den e där under all snö nånstans.!

Ha en bra söndag!!


  

 
 
Micke

Micke

21 februari 2010 17:56

Är ofta inne men glömmer att skriva gumman :)
Vore nice att studsa sen kasta sig ut i snön. *s*

Kramar om i massor =)

http://tomten.bloggplatsen.se

 
Gizze

Gizze

3 mars 2010 11:37

Ja men visst- Lax är gott- man får bara inte göra den torr!

Nyttigt också, mellan allt annat man stoppar i sig;)

Hoppas det löser sig med bilen, tråkigt med extraarbete och kostnader;(

Kram Gizze

http://gizzez.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 9 maj 2010 17:20

Nu har jag bestämt mig,,till 100%! Jag lägger ner!,,finner inte det minsta lust till att blogga. Har kollat runt på nån bra sida för mina smycken, har ju testa några sidor men har inte funnit dom bra. Har nu börjat prova en annan sida så följ g...

Av Johanna - 19 april 2010 06:41

Spelar ingen roll hur tidigt man lägger sig,,e ju lika trött ändå! Märks att det e måndag morron,,,bläää Men bara le o se glad ut o upp o fixa 4 barn,,,,1 till dagis, 1 till skola o de 2 andra o jag ska in till deras gudmor o fika,,,,Trevligt! ...

Av Johanna - 18 april 2010 19:22


Kort i rosa 30:-  

Av Johanna - 18 april 2010 19:20

Örhängen i olika färg & form 35:-/par  

Av Johanna - 18 april 2010 16:53


Halsband med klocka och tags, inslag av rött... 120:-     ...

Ovido - Quiz & Flashcards