Alla inlägg under april 2009

Av Johanna - 26 april 2009 18:50

Ja,,ont ont o lite mer ont,,i både mun o handled.

Vill inte bli bra i munnen,,ont både där de drog ut o andra sidan med,,fattar inget ja,,,,:-(

I fredags ås var det ju kanonväder så vi grillade på kvällen, hade goa vänners sällskap.

Igår tog vi alla en promenad ner till stan,,härligt,,köpte lite saker, åt McD på vägen hem,,,när vi kom hem packade jag in barnen i bilen o åkte till mamma på landet,,pappa var till Skellefteå så det var bara vi,,o Johnny åkte till Eskilstuna o jobbade natt.

Det var en härlig lördag,,sänder lite bilder,,,härligt väder så vi tog en promenad o på kvällen grillade vi. Syrran med familj var också ute.

Johnny kom hem 8 imorse så vi dröjde oss kvar så han skulle få sova men vid 14 åkte vi hem,,la mig o vila då jag har ONT!!!!

Går väl lite bättre med värktabletter men vadå,,,,ska jag äta det nu då hur länge som helst,,?????? Ska ringa till dom imorgon o höra mig för lite,,,,,


Nu är kl snart 19,,barnen badade,,2 sover snart o ´Johnny har åkt.

Det blir Wipeout o sen sängen!!!!!

Imorgon ska jag med Herman till skolan på besök igen,,kul!!


Av Johanna - 23 april 2009 21:55

Glömde ju lägga in en bild på 2 av mina 4 godingar,,,


Av Johanna - 23 april 2009 21:16

Ja,,klädparty blev det ikväll,,o naturligtvis så köpte jag nåt,,skulle inte göra det då det kostar mycket,,o har man 4 barn så kan man inte köpa kläder på hemmapartyn,,,,men,,,nedsatt pris förstås,,hihihi,,,det blev en klänning till Emma,,jättesöt!


Har ätit pizza,,vilket inte smakade ett dugg,,vet inte om det ska va så efter tandläkar besöket men nu tycker jag nog att det skulle ge med sig med både stick o småkrämpor,,,,,


Sitter här o går igenom kort,,,lägger ut några o ska snart hoppa i säng,,,,

Har börkjat på en ny tavla,,men ej klar!!

Av Johanna - 23 april 2009 10:27

Har precis varit ute o hämtat posten,,,bara räkningar tänkte jag men där låg ett brev från Universitetssjuhuset i Örebro,,,Äntligen!!!

Den 4 juni fick jag tid för handen,,den är helt ur funktion,,eller ja,,använda den kan jag ju men aj aj aj,,vad den värker.


Annars håller jag på o plockar i röran,,blir ju det när man rensar för flytt,packar o ska bo här samtidigt,,,,

Nu blir det kaffetime!!!

Av Johanna - 23 april 2009 07:50

Solen skiner o dagen kommer nog o bli bra!

Ska städa,,ut med mattor,,damma lite,,o tvätta,,,

Ikväll ska jag på klädparty,,ska bli kul. Johnny kommer hem en sväng,,var inte meningen så men det bidde det,,,tur!,,för jag är sliten efter all värk o krångel.

Nu ska göra iordning de stora,,,,,


Av Johanna - 22 april 2009 22:01

Ja,,dagarna bara springer ifrån en,,snart torsdag o Johnny kommer hem,,,men dock en snabbis. Han ska jobba helg i Eskilstuna så han kommer imorgon o åker på lördag. men då ska jag ta vårt pick o pack o åka till mamma o pappa o bo där resten av helgen,,,det ska ju bli varmt o skönt,,så det blir grilla o bara ,,,inte göra nåt!


Signe är lite kinkig så ja gspringer upp o ner här nu så jag får väl avsluta snart.

Tanden,,eller ja,,"hålet" läker!!,,det känns,,jösses vad det kliar o spränger o har sig,,,å det är ju bra men lite jobbigt, fast bättre än värken!

har faktiskt fått i mig lite mat,,kände jag började darra o va väldigt svag så det var bara o försöka få i sig nåt.


Ja,,Katta har jag träffat i stort sett hela dagen,,trevligt!

Tage o Olle har varit här o lekt,,,full rulle hela dan så jag vet knappt vad som hänt. Men NU vet jag att jag ska sova!!!


Av Johanna - 22 april 2009 19:25

ja då var tavlan jag började på igår klar,,men jag tyckte jag förstörde den lite  men men,,,det var ju ett tag sen jag målade,,,lägger in en bild på en annan jag gjort under dagen,,,,kul!!!


Av Johanna - 21 april 2009 19:47

Ja jag var ju till Lidl idag,,o vad fanns det där,,jo målarsaker,,,,har ju länge velat börja måla igen.

Det fanns målarväv på block,,hm,,var vi ju tvugna o prova,,,,,den färg som var va akrylfärg,,jag målar ju med oljefärg,,inte samma sak,,men vi provar,,,,,så jag hann knappt hem frrän jag var igång,,hihihi,,,

Det är inte klart men ett litet smakprov,,,,,,,,,,,,,,


Ovido - Quiz & Flashcards