Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Johanna - 24 mars 2009 19:21

Ja för barnen,,,,o ursäkta mig men ,,,,,,va gött!!

Idag har de varit helt "ryska",,i alla fall Emma,,,hon e inne i nån "rolig" trotsålder,,samtidigt som hon e gör rolig.

Hon gör miner, grimaser,o dansar o spelar teater,,,hon e görkul.

Tydligen så påminer hon om sin mamma när hon var liten,,,hm,,,


Kom hem vid 18,30 efter en em hos syrran,,,Herman ville dit o leka med Tage,,,(hennes son som e lika gammal).

Nu så ligger de allihop,,även de små så vi får se hur de sover inatt,,men man kan ju inte hålla de vakna om de är jättetrötta.

Själv så ska jag skriva klart här o sen blir det tv kl 20,,,,,

Ha en bra kväll allihop,,,,,


Av Johanna - 24 mars 2009 15:33

Lista

1. Hur gammal är du om fem år?
38 år,,urk

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
min mamma o barn

3. Hur lång är du?
1,68

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
outlander

5. Vem ringde du senast?
syrran

6. Vem ringde dig senast?
syrran,,hihi

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"du har nu mindre än 25kr på ditt kort",,halebop

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
skickar gärna sms,,men ringer också

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta

10. När såg du senast din mamma?
Förut

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå

12. När vaknade du i dag?
06,37

13. Vilken är din favoritjulsång?
ave maria

14. Vilken är din favoritplats?
Hemma

15. Vilken plats föredrar du minst?
tandläkarstolen

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
har förhoppningsvis fast jobb,,,,

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
mörker

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Signe

19. Hur stor är din säng?
dubbelsäng

20. Har du stationär eller bärbar dator?
stationär

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
trosor

22. Hur många kuddar har du i sängen?
oj,,,5 tror jag

23. Hur många landskap har du bott i?
ett

24. Vilka städer har du bott i?
Säffle,,,o deje som liten

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
SKOR!!!!!!!!!!!!

26. Är du social?
ja

27. Vilken är din favoritglass?
twister

28. Vilken är din favoriträtt?
fläsfile,vitlökspotatis, tomatröra,,

29. Tycker du om kinamat?
ja

30. Tycker du om kaffe?
ja

31. Vad dricker du till frukost?
jos eller oboy

32. Sover du på någon särskild sida?
varierar

33. Kan du spela poker?
nej

34. Tycker du om att mysa/kela?
ja

35. Vill du ha barn?
har 4,,,det räcker!

36. Vilka andra språk än svenska har du läst?

engelska, tyska

37. Har du någonsin åkt ambulans?
o ja

38. Föredrar du havet eller en bassäng?
öh,,hm,,,bassäng

39. Vad spenderar du helst pengar på?
hade jag inte haft barn så ,,SKOR!!!!!!!!,,hihi,,men det är förstås barnen!!

40. Äger du dyrbara smycken?
ja

41. Vem är den roligaste människan du känner?
oj,,,får tänka lite,,

42. Sover du med gosedjur?
nej

43. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
glasspapper

44. Flirtar du mycket?
vet jag inte,,,

45. Vilken var den senaste boken du läste?
ingen aning

46. Läser du dagstidningen?
ja

47. Prenumererar du på någon veckotidning?
nej

48. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
rix fm

49. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
vad jag skulle handla

50. När var du i kyrkan senast?
tvillingarnas dop

51. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Ragnar

52. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
ett par dar

53. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
min man,,,


Kategori:

Av Johanna - 24 mars 2009 07:37

Ja det kan man kalla det,,vitt ute idag med,,,när ska det ge sig,,,kommer väl o snöa in i Juni!

solen skiner ändå så det kommer ju inte o ligga kvar,,blir nog en härlig dag men det blir ju slask av det.

Idag ska jag ta en tur ut till mamma o pappa,,,eller ja,,pappa jobbar så det blir jag o mamma o de små.

Sen funderar ja på o baka,,ska ha kalas för Emma på lördag,,,min lilla 4 åring!!,,men som sagt,,,funderar,,hihi

Nu ska jag springa ner o ta fram lite frukost,,ha en bra dag!


Ovido - Quiz & Flashcards