Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Johanna - 3 mars 2009 20:08

Syrran o hennes familj kom ikväll med skumpa de lagt i "snöbad",,,jättegulligt!

Blommor fick ajg på jobbet när jag var ner o jobbade ett par timmar,,jättekul att få vara där igen o arbeta lite extra, har saknat dom jättemycket.

Var ute o tog en sväng med syrran förut,,,,känns jätteknepigt o sitta fram själv,,,(de har bilstol fram),,,

Sitter här nu o skriver här sen är det nog sängen,,spelar ingen roll vad klockan är,,,jag är trött!!!!!!! o inatt kan jag sova ordentligt för första gången på 2 veckor känns det som.  GÖTT!!!!!


Av Johanna - 3 mars 2009 12:56

Är helt slut,,i både huvud o kropp!

2 veckors intensivt pluggande o körning har gett resultat,,är så glad,,,finns nog ingen gladare idag!!

Ska ner o jobba på "Hörnan" nu i eftermiddag,,,all spänning släpper nu så vi får se hur detta går.

Känns lite overkligt att få ta bilen själv! Ska ta med en skiva med Johanna musik på o poppa på väg ner till jobbet,,,,shit va kul!!,,hihi


Tack alla som stöttat mig o trott på mig när jag inte gjort det själv!!!!!


Av Johanna - 3 mars 2009 11:46

OCH JAG KLARADE DET!!!!!

JAG HAR KÖRKORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards