Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Johanna - 23 mars 2009 17:19

Nu har man ju använt dessa 100 bilder så bäst o köpa fler,,,

Sitter här vid databordet o ser ut,,solen skiner på grannhuset å det är sååå härligt!

Dagen började bra med solsken som sen försvann,,,men det kom allt tillbax under dagen o eftermiddagen har varit underbar.

När jag hämtat de stora barnen åkte vi o handlade,,(ja det var en utmaning men gick sååå bra). De har alltid "skött" sig i affären.

Åt lite mat när vi kom hem, plockade bort disken o satte mig o målade lite,,,snart klart med påskägget.

Det är så himla kul att jag skulle kunna sitta hela dagarna,,,,,

det jag köpte när vi var till Karlstad har jag snart målat o skulle behöva köpa mer, men blir ingen resa till Karlstad bara för det.

Väntar på hockey som kommer senare,,lite trist o kolla själv,,,nån som vill göra mig sällskap?+,,,eller ja,,själv o själv,,har ju 4 barn då,,hihi


Av Johanna - 23 mars 2009 07:22

Ja,,,natten so varit kunde varit bättre,,Ellen har haft krupp.

 Herman hade det när han var liten när han började bli förkyld,,kommer ihåg vi satt med sackosäck i sängen o fönstret vidöppet,,,brrr,,,,

Johnny skulle åka vid 4,,så denna natten har varit "min",,men han hjälpte till o grejade,,så hon fick i sig alvedon o sen har hon suttit o sovit,,,har väl gått ganksa bra men inte så lätt o sova när hon låter som hon gör,,,,,

så idag blir en seeeeeeeg dag,,,igen,,ska försöka vila när jag kört,,eller gått,,vet ej vilket som e bäst,,,kanske bra om Ellen får komma ut,,,,,?,,de stora till dagis.


Sen när man vaknade imorse så var det vitt ute!!?,,,what???!!,,nu får det ta o ge sig,,,sommartid till helgen o nu vill jag ha vår!!!!

Sitta i solväggen,,ut med trädgårdsmöblerna,,,,,,,,

Nu e kl snart halv åtta,,dags o väcka barn!,,,,


Ovido - Quiz & Flashcards