Direktlänk till inlägg 27 mars 2009

Dans,,,

Av Johanna - 27 mars 2009 22:15

Jag älskar att dansa!

Har varit med i några musikaler som satts upp här i Säffle o det är sååå kul,,,det var innan barnen kom o det är ett kapitel i mitt liv som jag saknar.

Nu blir det mest att gå ut ibland o dansa,,,men när jag ser dans på tv så stananr allt annat upp,,,,,,förstår ni?

Det /de runt mig existerar inte,,,,,,,

När Laila dansade sin showdans,,,så var inte mitt öga torrt,,,,kanske fjantigt o grina till dans,,men det berör mig.

Egentligen hejar jag på starke magnus pga sin utveckling,,,men fan va bra Laila är!!!!!

Nu ska jag krypa ner i sängen o se vem som vinner,,,,natti!


 
 
Kattis

Kattis

27 mars 2009 23:12

Tänkte att vi skulle komma en sväng, börjar ju först vid ett. Men beror på hur Erika mår, hon har varit hemma idag med feber och vill inte direkt att hon smittar er om hon har något. Basti gick ju hem från skolan igår o mådde dåligt men mår bra nu, men Erika har varit hängig hela dagen...
Kram kram

http://katteyes.wordpress.com

 
Sussi

Sussi

29 mars 2009 22:31

Jag håller med dig om när man såg Laila dansa. Jag rös i hela kroppen. Hon var superduktig och vilken inlevelse. Jag tycker hon skulle ha vunnit!!

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
mitha

mitha

30 mars 2009 08:19

Ja dans kan beröra en så jäkla mkt, jag grät och rös också när jag såg det!

KRAMAR

http://himmelohelvete.se/wp

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 9 maj 2010 17:20

Nu har jag bestämt mig,,till 100%! Jag lägger ner!,,finner inte det minsta lust till att blogga. Har kollat runt på nån bra sida för mina smycken, har ju testa några sidor men har inte funnit dom bra. Har nu börjat prova en annan sida så följ g...

Av Johanna - 19 april 2010 06:41

Spelar ingen roll hur tidigt man lägger sig,,e ju lika trött ändå! Märks att det e måndag morron,,,bläää Men bara le o se glad ut o upp o fixa 4 barn,,,,1 till dagis, 1 till skola o de 2 andra o jag ska in till deras gudmor o fika,,,,Trevligt! ...

Av Johanna - 18 april 2010 19:22


Kort i rosa 30:-  

Av Johanna - 18 april 2010 19:20

Örhängen i olika färg & form 35:-/par  

Av Johanna - 18 april 2010 16:53


Halsband med klocka och tags, inslag av rött... 120:-     ...

Ovido - Quiz & Flashcards