Direktlänk till inlägg 17 februari 2010

Rastlös...

Av Johanna - 17 februari 2010 16:06

Ja,,jag e så rastlös!

Emma e mycket piggare, Herman e krasslig i halsen men annars pigg,,,,

Har städat, grejat med tvätt, gjort mat...ja en hel del har jag hunnit med,,,ett kort också!

Det börjar krypa i kroppen på mig nu.

Johnny kommer inte hem förrän 19, han har varit i Göteborg på möte.


Imorgon vet jag inte hur jag ska göra med barnen,,,iväg eller inte iväg?!

Har man magsjuka ska man ju hålla barnen borta i 48 timmar...Emma spydde 1 gång, lite,,igår vid 10. Sen har det inte hänt nåt mer,,varken fram eller bak.....magsjuka eller bara nåt annat konstigt???

Herman e ju som sagt pigg förutom i "rören",,,hållas hemma??


Lägger in mitt nya kort....(lite nöjd)


  

 
 
himmelohelvete

himmelohelvete

17 februari 2010 17:06

Hej

håll dom hemma. Vet flera som bara kräkat en gång och föräldrarna trott att det berott på annat, skickat iväg till dagis/skola och sen har resten av familjen insjuknat och det visade sig vara magsjuka ändå. Flera också som jag vet bara spytt en gång nu o det har vart magsjuka. Verkar vara en lindrig variant som går. Så ja jag tycker nog du ska va på den säkra sidan o se till att hon är emma 48 timmar. Hellre det än att smitta ner nån annan=) Så hade jag gjort iaf då jag inte vill att nån annan ska riskera att få skiten!
Skönt iaf att hon är piggare=)

Vilket jättefint kort! har totalt tappat motivation och inspiration sen jag gjorde alla jävla julkort hahaha

stor KRAM

http://himmelohelvete.se

 
soffie

soffie

17 februari 2010 19:09

va fint kort du gjort,Å fy för magsjuka usch hoppas det går över snabbt å ni andra klarar er,å att hostan blir bättre för Herman,
Må så gott

http://www.soffie69.blogg.se

 
Sandra [2barnsmamma]

Sandra [2barnsmamma]

18 februari 2010 11:01

Det är svårt att veta det där. Melvin spydde en gång, jag trodde att det berodde på hans godisintag, tog honom till örondoktorn eftersom att vi hade en tid där men när vi kom hem spydde han igen .. och nu har både gubben och jag fått magsjuka.

Jag tycker nog att du ska hålla henne hemma :)

http://sandrastomberg.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 9 maj 2010 17:20

Nu har jag bestämt mig,,till 100%! Jag lägger ner!,,finner inte det minsta lust till att blogga. Har kollat runt på nån bra sida för mina smycken, har ju testa några sidor men har inte funnit dom bra. Har nu börjat prova en annan sida så följ g...

Av Johanna - 19 april 2010 06:41

Spelar ingen roll hur tidigt man lägger sig,,e ju lika trött ändå! Märks att det e måndag morron,,,bläää Men bara le o se glad ut o upp o fixa 4 barn,,,,1 till dagis, 1 till skola o de 2 andra o jag ska in till deras gudmor o fika,,,,Trevligt! ...

Av Johanna - 18 april 2010 19:22


Kort i rosa 30:-  

Av Johanna - 18 april 2010 19:20

Örhängen i olika färg & form 35:-/par  

Av Johanna - 18 april 2010 16:53


Halsband med klocka och tags, inslag av rött... 120:-     ...

Ovido - Quiz & Flashcards