Alla inlägg under april 2010

Av Johanna - 19 april 2010 06:41

Spelar ingen roll hur tidigt man lägger sig,,e ju lika trött ändå!

Märks att det e måndag morron,,,bläää

Men bara le o se glad ut o upp o fixa 4 barn,,,,1 till dagis, 1 till skola o de 2 andra o jag ska in till deras gudmor o fika,,,,Trevligt!

Ha en bra dag!

Av Johanna - 18 april 2010 19:22

Kort i rosa

30:-

 

Av Johanna - 18 april 2010 19:20

Örhängen i olika färg & form

35:-/par

 

Av Johanna - 18 april 2010 16:53

Halsband med klocka och tags, inslag av rött...

120:-


 

Av Johanna - 18 april 2010 16:47

Armband med grönt inslag...

55:-

 

Av Johanna - 18 april 2010 13:59

...att jag gjorde en sida för mina Alster,,,hihi,,hade jag totalt glömt bort då jag mocklar o har mig med olika sidor när det gäller mitt pyssel.

Här är den om nån vill kika in....


www.johannasatelje.bloggagratis.se

Av Johanna - 18 april 2010 08:06

Ja,,jag sitter faktiskt här o skriver,,,2 dar i rad,,,tjohooooo!

Tycker ju att det e kul men när man har en liten stund för sig själv så väljer jag annat o göra o när kvällen kommer så finns det så mycket annat som prioriteras,,,,


Söndag,,igen,,o Johnny jobbar,,,jag har inget emot o va ensam men helger tycker jag e trökiga o va själv,,,så just nu sitter jag o funderar på vad vi ska göra denna låååånga söndag.


Igår va vi hos mamma,,pappa var i Karlstad så det va fritt fram  

Vi var o tittade på korna,,det e det bästa som finns tycker de stora barnen,,,att få åka till Mässvik o mata korna!

Sen fick vi mat o bara tog det lugnt för att senare åka hem till kaoset hemma...tände i pannan o badade barn.

På kvällen titttade vi på Körslaget o tog en tidig kväll.

Nu kom Herman ner som ett åskmoln,,,får gå o ta reda på vad som orsakat detta,,,,,

Ha en bra söndag,,,


   

Av Johanna - 17 april 2010 09:15

Tack snälla ni som e inne o kollar min blogg o skriver kommentarer fast jag inget skriver.


Har en enorm bloggtorka,,händer massor som jag kunde skriva om men ingen lust innfinner sig.

Läser en del andras bloggar o får lust men sen när det gäller min egen så finns den inte.

Fundera tpå o kanske byta blogg,,,?,,men denna funkar ju bra o jag "fattar" den så varför egentligen??

Får väl se om lusten infinner sig,,har ganska mycket runt mig så vi får se.........

Ha en bra helg !!

kram

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Klocka


Get your own Digital Clock


Ovido - Quiz & Flashcards