Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Johanna - 2 mars 2009 21:25

Japp,,så är det,,som vanligt skulle jag säga,tycker jag varit trött jämnt numer,,men har väl sina orsaker.

Har sett på familjen annorlunda,,,puh,,blir trött när jag ser dom,,hihi,,men inser att jag har det ganska "lätt",,hihi

Nu snart är det slutspelsvalet,,sen är det nog sängen,,,hör att den ropar efter mig!

Återkommer imorgon ,,,,God natt!!



Av Johanna - 2 mars 2009 16:34

Vill inte ha mer nu!!!!!

Det har vräkt ner hela dan,,,o ni som bor i säffle vet ju att de plogar ju inte så bra i denna stan.

Var ute o körde vid 14.00,,,både i stan o på stora vägen,,gick nästan inte,,,var inte ens plogat o körbart på 45:an,,,,,,bedrövligt!

Ok de väntar väl tills det slutat men när det kommer så mycket på så kort tid.

Gick hem idag o det var jobbigt då det var oplogat på trottoarerna med,,tur jag inte hade barnvagnen då hade jag inte kommit fram.

Sitter nu inne o bara e,,,är så trött o sliten o nerverna börjar ge sig till känna,,,,mår dåligt!

Återkommer kanske lite senare,,kram på er!



Ovido - Quiz & Flashcards