Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Johanna - 5 mars 2009 20:35

 utmanad av Micke,,,


Fyra TV program jag brukar se:

- Familjen annorlunda

- Arga Snickarn

- Desperate houswifes

- grey´s ,,, 

2. Fyra saker jag gjorde igår:

- Matade barn

- Körde bil

- Lunch

- Jobbade

3. Fyra saker jag längtar till:

- Sommaren

- Jobbet

- 25 mars

- Grillad mat

4. Fyra saker som står på min önskelista:

- Jobb i augusti

- Utlands resa

- Husvagn

- Ny bil

5.Fyra saker jag tycker om att göra:

- PYSSLA

- Umgås med familjen

- Vara ute

- Campa

6. Fyra saker jag avskyr:

- pedofiler

- creme fraiche

-  falska människor

- tandläkaren

7. Fyra saker jag åt igår:

- yoghurt

- banan

- varma mackor

- kladdkaka


Av Johanna - 5 mars 2009 14:55

1. Stänger du av mobilen när du sover? Den är nästan aldrig avstängd

2. Hur såg du ut på högstadiet? Öh,,hahaha,,lite rödlätt, stora runda glasögon

3. Hur kommer du se ut om tjugo år?  Oj,,,ingen aning men hoppas jag är en fräsch 50 åring!

4. Hur var du på dagis? Rolig,,

5. Hur är du att ha som arbetskamrat? Ingen aning,,bra hoppas jag

6. Har du celluliter? mmmm

7. Biter du på naglarna? När jag är otroligt nervös,,så i tisdags,,JA

8. Har du något handikapp? Nja,,,mitt öga är ju skadat

9. Är du rädd för att få hängbröst? Nej,,

10. Tror du att gud är en man eller en kvinna? Han

11. Svär du? mmm,,mer än jag borde

12. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen? Ja, varför va otrevlig

13. Hur homo är du på en skala 1 - 10? Är inte lagd åt det hållet men kan tycka att tjejer är snygga,,,

14. Tror du på utomjordningar? Ja att det finns nåt mer,,

15. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du då? Köttfärssås o spaghetti

16. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på? Nåt som smakar creme fraiche,,,fixar det Inte!!

17. Har du blivit arresterad? Nej,,

18. Ljuger du? Vita lögner

19. Har du kysst en polis? Nej,,,men Gunvald skulle va mysigt  :-)

20. Är du rädd för Securitasvakter? Nej

21. Har du någonting att dölja? Nej

22. Vad har du på din nyckelknippa? BILNYCKELN!!!!!!,,o husnyckeln

23. Är du/har du varit gift? Är gift,,

24. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen? Om vi inte hade haft barn

25. Kan du laga cyklar? Nej

26. Kan du fixa med bilar? Nej

27. Kan du baka bröd? Ja men händer sällan

28. Vet du hur man frostar av en frys? Ja

29. Vilken tv-serie skulle du helst leva i? Håller med föregående,,,Vänner!



Av Johanna - 5 mars 2009 06:42

Seg start men kommer väl i gång,,,,

De små ahr sovit bra men kl 4 vaknade Signe o tyckte det var dags o gå upp,,,,tog henne till mig o somande om efter ett litet tag. men nu är båda vakna o alerta!

De stora ska till dagis o jag ska ta de små o åka till öppna förskolan,,(mitt jobb),,,Johnny ska greja med bussen så vi får igång den,,lite svårt o pussla ihop hur vi ska åka när vi inte får plats alla i en "vanlig" bil.

Kommer väl hem vid 12,,då är det städning o förberedning på maten tills ikväll,,,Bakpotatis, kött o go sås med vitkålssallad o tomatröra med vitlök och till efterrätt kaffe o chokladpudding!,,,,,,,,,,,o så lite hockey,,hihi,,är kul nu när slutspelet börjar,,känns som det drar igång nu.


Har ju fått för mig att jag ska börja med photopearls o har fått jättemycket hjälp med o starta,,,Tack Linda & Micke!!!

Har väl inte riktigt kommit på hur programmet funkar men,,,,tids nog.

Ha en bra dag,,,,,


Ovido - Quiz & Flashcards