Alla inlägg under juli 2009

Av Johanna - 31 juli 2009 20:16

Har varit ute på en så kallad semester,,,själv med 4 barn.

Varit nere på Askims camping,,Johnny har sin husvagn uppställd där.

Semester kan man väl inte kalla det,,,men barnane o jag med för all del,,,,har haft det bra!

Johnny har varit o jobbat i Umeå men e hemma igen,,

Lägger in några kort på vistelsen.

Av Johanna - 23 juli 2009 13:49

Johnny har åkt o jobbat,,,i Umeå!,,men kanske kanske sista resan,,,,hoppas!!!!

Jag håller på o packar,,,,ska iväg på äventyr,,själv med 4 barn,,,eller jag o syrran,,,hon har sina barn o jag har mina.

Ska bli kul men lite nervöst.


Regnet öser ner,,ska bli finare men tror det när det händer.vIdag skulle Herman börjat räna tennis,,men nej då det ville han inte o jag tvingar han inte heller så vi får se till hösten.

Har precis ätit mat,,,mätt o go men dags o fortsätta packa,,sen ska allt in i en liten bil,,,,,hm,,,,

Ha en bra regning dag!!

kram

Av Johanna - 19 juli 2009 21:59

,,,,har nu skaffat mera bloggar,,,,hihihi,,,

Vill försöka "marknadsföra" mina små saker lite,,,så jag skaffade en blogg,,,till!!


http://johannasatelje.bloggagratis.se/

Av Johanna - 19 juli 2009 18:11

Ja,,Johnny blir hemma 1 vecka till,,,,åker till Umeå på fredag,,,,!

Har pysslat lite så jag ska lägga in kort under kvällen,,,,,

Av Johanna - 19 juli 2009 08:06

Grus i ögonen efter en sen kväll o en tidig morgon,,,,

3 grabbar o 1 tjej var vakna sent igår,,,barnens kusiner fick lite hemlängtan,,så det tog ett tag innan de somnade till.

Men allt har gått bra o nu sitte de framför tv.n,,,,,,


idag blir det en "plock"dag,,,Johnny åker ikväll o jobbar o det ska fixas lite innan. e lite nervös,,,har ju varit själv förut men nu e det en annan situation,,,bor på landet o sen e det ju eldning i pannan,,,o det är jag nervös för!!,,,men det löser sig nog,,,annars får vi åka till mormor o duscha,,,hihihihi.

Vädret,,,,ja,,regn!

Ha en bra dag!


Av Johanna - 18 juli 2009 09:38

Av Johanna - 18 juli 2009 09:23

usch,,,på måndag börjar Johnny jobba igen,,gud vad tiden går fort.

han har sökt nytt jobb,,,fast inom samma område men han kommer hem varje dag!!!! Känner att detta är ohållbart,,i alla fall nu,,,har ingen ork o kraft alls,,,,men det är ju inte säkert han får det o då får det ju rulla på som vanligt,,,,det är ju ett jobb som han måste ha!


Igår rallade vi in ved,,,hade hjälp som tur var så det gick fort,,,,sen grillade vi.

Idag skulle vi vilja åka o bada,,men vädret säger nåt annat. Ikväll kommer barnen 2 kusiner hit o ska sova över,,ska bli kul!

Har tagit lite nya kort som jag ska lägga in,,,,,

Ha en bra lördag,,,,,,

Ovido - Quiz & Flashcards