Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Johanna - 10 mars 2009 20:16

Några vill ha mig kvar i alla fall,,,känns bra! :-)


Tack!!!


Av Johanna - 10 mars 2009 19:22

Ja,,det är så jag känner,,,

Bloggar väl inte för o få kommentarer men visst vore det kul,,,

Det är skönt o få sitta o skriva av sig om vad som händer eller hänt,,,men just nu känns det som det kan kvitta.

Ja det är väl en down period jag har du men får hoppas den går uppåt snart,,,,


Av Johanna - 10 mars 2009 14:15

En sån har jag idag,,,urk. De små sov bra fram till 03,00 sen var de vaknade,,gnydde,skrek,,låg o pratade,,,,,,,blääääää

Så jag sov i stort sett inget från 3 fram till 6,30,,stor ide o somna då när kl ringer 7,30.

Men det är bara o gå upp o se,,,försöka se glad ut. Körde de stora till dagis,de små somande i bilen på väg ner till dagis så de var trötta,,,,funderade på vad ajg skulle göra,,,,,

åka hem o bara sitta o vilja vila eller åka ner till jobbet o fika o prata skit,,,hihi,,det blev det andra alternativet!

Nu har jag hämtat de stora barnen o ska göra fiskgratäng,,,mums!!!

Sen efter maten gäller det o sysselsätta sig för man blir ju inte direkt pigg efter maten,,suck,,,,

See ya,,,

Ovido - Quiz & Flashcards