Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Johanna - 12 mars 2009 20:49

Nu sover alla,,,,även stön Emma!

Får väl se hur denna natten blir,,men imorgon kommer Johnny hem,,,då ska ni se att dom sköter sig.

O snöar gör det än här,,nu är det vitt igen,,,fy bubblan,,,ska se på Lyxfällan o sen går jag ner o lägger mig,,,,gud va gött!!!!


Av Johanna - 12 mars 2009 19:20

,,,å herregud,,o dessutom tjej!!!!!!!!!!!!!

Började redan vid dagis,,,kom inte rätt tid,,,,gråt från det vi gick ut tills vi kom hem,,då hon hamnade på sitt rum. Där somnade hon,vilket inte är så jättebra men i detta fallet så,,,men nu har hon börjat igen,,,hon var tyst när hon sov i stort sett,,,,

Nu fick hon för sig att hon skulle ha glass, vilket mamma sa Nej till,,jovisst ,,larmet gick direkt o la sig ner o sparkade o hade sig,,,,vilket hon inte hade nåt för.

Bar ner henne o tog tänderna ett tag o nu ligger hon o snart sover,,,puh!

De säger ju att töser e stönigare,,,,,,,o så är det!!!!     I know!!

Nu e resten av barnaskaran kvar,,,,,,

Av Johanna - 12 mars 2009 16:29

Den här får gärna vinna på lördag,,,,

http://www.youtube.com/watch?v=b-Dg_4Zbapg


eller denna,,,,,,

 http://www.youtube.com/watch?v=uDcb8KGMJa0


vi behöver nåt lite mer "annorlunda" tror jag,,,,EMD, Agnes o Måns är jättebra,,,o söta,,hihi,,men vanligt,,,,,skicka Ugglas!!!

Av Johanna - 12 mars 2009 15:56

Var på Bvc idag o vägde dom,,,

Födelse vikt

Ellen 2200g

Signe 1860g


Vikt idag

Ellen 8710g

Signe 6530g

Det var jättebra,,de går upp efter sina egna kurvor,,vi skulle "dutta" i Signe lite extra fett,,,,


Jaha, o detta vädret,,snö igen!!!! men imorgon redan skulle det bli bättre,,,får hoppas på det nu,,,vill ha sol o värme!

Mina små när de var ett par dar gamla,,,,



Av Johanna - 12 mars 2009 10:52

Trött trött o åter trött!!,,är som en zombie,,går bara runt runt,,,

Har fått sovit 1 timma nu så jag får vakna till lite så får vi se om det blir nåt bättre.

de små har fött för sig o ha vaken perioder på natten,,,,jättebra ide,,,,not,,,,,

Sigen vaknade vid 2.30,,trodde ajg fått henne o somnat om,,smög o la mig,,,han precis lägga mig så vaknade hon igen,,jätteglad.

Då väckte hon Ellen,,o det gick verkligen inte o få dom o sova,,,mitt tålamod,,eller ja,,jag hade inget tålamod. de fick ligga o greja ett tag sen gick jag o gjorde välling i tron om att de skulle somna,,tjena,,de fick ju energi,,hihi,,skratta kan jag gör anu men det var inte kul i natt.

Till slut somnade Ellen o jag tog med Signe in till mig så hon inte skulle väcka Ellen,,,,Sen somnade både Ellen o signe o jag fick sova en liten stund innan kl ringde,,,,,


Nu ska jag mata o sen blir det Bvc.



Ovido - Quiz & Flashcards