Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Johanna - 6 mars 2009 17:43

 Återigen en lista som jag hittat hos Mitha!


Har du lätt för att bli tjock?
Nja,,
Senaste film?
Kommer inte ihåg,,,
Senaste sms?
Från Kjellan,,,
Vad sa du senast?
Gå in på era rum o lek,,,,
Till vem då?
Barnen,,,
Vad behöver du mest just nu?
Datakunskaper,,,
Är du en bra flickvän?
Ja,,jag är För snäll
Hur raggar du?
Raggar inte
Vad har du gjort idag
Varit på stan o sen badat på badhuset,,,
Vad lyssnar du på just nu?

Ellen som skriker
Var är du nu?
Framför datorn förstås
När fick du senast en present?
Öh,,,,,
Vad har du för planer till helgen?
Inget!
Vilka är ditt favoritpar skor?
Jag älskar skor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,,,men ett par svarta stövlar
Är du arg ofta?
Nej,,men mitt tålamod är väl inte så bra
Fest eller slacking?
Slacking,,,va är det????
Gillar du sport?
Ja
Vill du ha barn?
Har 4,,,vill Inte ha fler!
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är?
hm,,,ja
Vilka språk kan du?
Svenska och engelska
Äter du frukost?
Ibland,,
Vad har du på väggarna?
Tavlor
Vem var den senaste personen du umgicks med?
Min man
Ditt längsta förhållande?
Mitt nuvarande, inne på 12:e året,,,
Vad ska du göra när du är klar med frågorna?
Ta hand om Ellen,,,


Av Johanna - 6 mars 2009 16:54

Kl är 16,54 o jag har sovit middag i 2 timmar!! jösses,,,men va gött.

Var till badhuset med de stora barnen o badade,,de tycker det är jätteroligt!

När vi kom hem vid 13,30 åt vi middag,,stuvade makaroner o bacon.

Emma var görsliten o hm,,,mamma med,,,,vi gick o la oss medans Johnny tog hand om maten o disken,,,Tack!

Somnade gjorde vi o vaknade 16,,eller Johnny tyckte nog att det räckte då,,hihiih

Nu är man seg, seg o äter seg,,sov för länge så nu blir det till o greja sig pigg lite,,,innan det blir mysfredag! Får väl se om Emma gifter sig ikväll med starke Magnus,,hon somnade ju förra fredagen,,,sötis.


Håller på att få till detta med pärlorna o Patterna maker,,,,,,,förstår inte riktigt,,,,,men nu är Johnny in till Karlstad o Biltema återigen för att köpa grejer till vår eländiga buss,,,(skitbil),,,så han skulle springa in på Maxi mat o köpa pärlor där,,sålde ut där såg vi i onsdag, ångrar förstås att jag inte köpte då.

Vill ju prova detta nu så jag hoppas jag kan få till det.


Vad händer under helgen?

Ja,,imorrn ska Herman på kalas hos Wilma,,,ananrs ahr vi inga planer alls,,gött.

På måndag börjar ju vardagen för oss igen,,Johnny åker till Göteborg o jag blir ensam med barnen igen,,men nu jädrar,,,,jag behöver inte gå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!


Ha en bra fredag!!!

Kram


Av Johanna - 6 mars 2009 07:22

Sorry,,,!!! kan inte låta bli,,hihi


"Vad är mannens syn på att hjälpa till i hemmet?"
"Att lyfta på benen när frun dammsuger."


"Vad är det för skillnad på en man och E.T.?"
"E.T. ringde hem."


"Hur motionerar en man på stranden?"
"De suger in magen varje gång de ser en bikini."

Kanske räcker nu,,,,,,


"Tog du en dusch i morse?"
"Fattas det en?"


"Jag tror bestämt att jag har haft nöjet att träffa er fru, herr Andersson-Holt."
"Jaså, om det var ett nöje, så måste det varit bra många år sedan."

3 skrämmande saker om kvinnor:
1:Dom producerar mjölk utan att äta gräs.
2:Dom blöder 1 vecka utan att dö.
3:De får en man att komma utan att ropa på honom.

Ovido - Quiz & Flashcards