Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Johanna - 26 februari 2009 19:25

Snart har hela februari också gått o idag har vi haft en härlig dag,,,lite vårkänslor igen men lite tidigt,,,kommer nog ett bakslag.

Denna eftermiddagen har jag inte gjort alls mycket,,tog fram min kompis dammsugaren förut,,,bara för o hålla mig vaken. Hade jag satt mig ner när jag kom hem förut så hade jag somnat,,hade väl inte gjort nåt men får sån huvudvärk när jag sover på dan,,,,bättre o dammsuga,,hihihi.

har ätit go mat,,Johnny marinerade kött,,mmmmmmmmmmmmm,,o så potatiskroketter till o en go sallad. Det var mums fillibabba,,,

Nu ligger de små o sover,,de stora är vakna men de får va uppe lite längre idag då det inte är nåt dagis imorgon för dom. Jag ska iväg o köra kl 8,00,,verkade inte som jag behövde köra så mycket mer men jag vill köra ända fram till dagen D!!!

Nu ska jag snart "dänga" Johnny i GH = guitar hero,,,,är hockey på tv men han frågade om vi skulle spela lite,,kan va gött o slappa av lite o göra nåt kul när kvällen igår bara var nervös o en väntan på halkan.

Ha en bra kväll alla,,,,


Av Johanna - 26 februari 2009 15:29

Ja idag har jag gjort det,,,,!

Vaknade imorse o var såååå nervös,,sov ändå ganska bra vilket var skönt.

Gjorde mig iordning o gick iväg,,lite tidigare än jag behövde men varför sitta hemma o uggla,,nä jag ville iväg.

Vi var 8 st som skulle åka iväg o köra halka,,,jag visste i stort sett ingenting om detta,,därför jag var nervös,,,hatar o göra saker som är totalt främmande,,o ni som känner mig vet ju att självförtroendet inte är det bästa.

Men vi satte oss i bilarna o körde iväg,,jag som nr 2,,,ville inte va först.

Började med en bana som vi skulle svänga i en sväng på halkig väg,,,gick bra,,,o jag snurrade runt lite,,,men fick höra ordet Bra ifrån körläraren o det är jag jättenöjd med,,hihi.

Sen bytte jag o en kille bil vilket gjorde att jag hamnade först,,,shit,,ville ju Inte det,,,men det gick jättebra! Vi åkte till 2 andra banor vilket handlade om att bromsa,,med o utan ABS - bromsar. Dessa banorna gick också bra o jag fick till o med höra ordet galant,,,hm,,,,,självförtroendet växte lite,,,.

Nu är det i alla fall gjort o jag är så lättad!! 

2 hinder kvar,,,,,



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards