Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Johanna - 15 februari 2009 10:09

Strålande solsken o kallt,,idag igen!!! det är så skönt.

Igår var vi ute o grillade korv o faktiskt så kom vårkänslorna, även om jag vet att det är tidigt,,ska ju bli snö på onsdag igen,,blääääääääää!

O det gör ju inte nervositeten mindre,,,,börjar ju imorgon på intensivutb. kommer att sitta på körskolan från 8-16. ska läsa läsa o läsa idag,,o köra lite om vi får nån som kan ta 2 barn. Vi har ju en buss som vi får plats alla i men den e automat så jag har en passat som vi kör i men det innebär ju att alla inte får plats,,,,blir bättre sen när det blir jag o barnen som ska ut o åka.


Ja,,kvällen igår gick ju bra vad gäller både hockey o musik. Blev hockey vi tittade på,,de spelade ju sååååå bra! vi hade lite telefonterror till pappa som e frölundare,,,,när det stod 5-0 ringde vi men då hade han gått ut,,hihihi,,,med all rätt!!!!!

När det gällde melodifestivalen så såg jag inte alla bidragen då men nr 4,,,H.E.A.T var bra o de gick vidare.

Slutade kvällen med att kolla på serien " Flaschpoint" en jättebra serie.


Nu ska jag återgå till mina sysslor här,,,mycket som står på programmet idag.

Ha en bra dag alla,,,,,,


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards