Direktlänk till inlägg 26 februari 2009

26 februari...

Av Johanna - 26 februari 2009 19:25

Snart har hela februari också gått o idag har vi haft en härlig dag,,,lite vårkänslor igen men lite tidigt,,,kommer nog ett bakslag.

Denna eftermiddagen har jag inte gjort alls mycket,,tog fram min kompis dammsugaren förut,,,bara för o hålla mig vaken. Hade jag satt mig ner när jag kom hem förut så hade jag somnat,,hade väl inte gjort nåt men får sån huvudvärk när jag sover på dan,,,,bättre o dammsuga,,hihihi.

har ätit go mat,,Johnny marinerade kött,,mmmmmmmmmmmmm,,o så potatiskroketter till o en go sallad. Det var mums fillibabba,,,

Nu ligger de små o sover,,de stora är vakna men de får va uppe lite längre idag då det inte är nåt dagis imorgon för dom. Jag ska iväg o köra kl 8,00,,verkade inte som jag behövde köra så mycket mer men jag vill köra ända fram till dagen D!!!

Nu ska jag snart "dänga" Johnny i GH = guitar hero,,,,är hockey på tv men han frågade om vi skulle spela lite,,kan va gött o slappa av lite o göra nåt kul när kvällen igår bara var nervös o en väntan på halkan.

Ha en bra kväll alla,,,,


 
 
Linda

Linda

26 februari 2009 19:45

Vad söta dom e =D

De e över fortare än du anar =) Jo, det e sådär... Lite värk och så men... Det går över =) Kramar

http://linda-anordinarygirl.blogspot.com

 
Micke

Micke

26 februari 2009 19:50

Komma här och gnälla, det vill ja inte läsa så den skickade jag vidare ;) Ingen som tvingar henne att köpa något. Ha en skön kväll... Massa goa kramar tillbaka :)

http://tomten.bloggagratis.se

 
Kattis

Kattis

26 februari 2009 21:53

Du ser! Du kan o du är duktig! Så rak i ryggen, in med magen, ut med tuttarna o sätt näsan i vädret lite nu... Känner du hur duktigt du är?!

http://katteyes.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 9 maj 2010 17:20

Nu har jag bestämt mig,,till 100%! Jag lägger ner!,,finner inte det minsta lust till att blogga. Har kollat runt på nån bra sida för mina smycken, har ju testa några sidor men har inte funnit dom bra. Har nu börjat prova en annan sida så följ g...

Av Johanna - 19 april 2010 06:41

Spelar ingen roll hur tidigt man lägger sig,,e ju lika trött ändå! Märks att det e måndag morron,,,bläää Men bara le o se glad ut o upp o fixa 4 barn,,,,1 till dagis, 1 till skola o de 2 andra o jag ska in till deras gudmor o fika,,,,Trevligt! ...

Av Johanna - 18 april 2010 19:22


Kort i rosa 30:-  

Av Johanna - 18 april 2010 19:20

Örhängen i olika färg & form 35:-/par  

Av Johanna - 18 april 2010 16:53


Halsband med klocka och tags, inslag av rött... 120:-     ...

Ovido - Quiz & Flashcards