Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Johanna - 7 februari 2009 18:36

Herman o Emma  ser på disneydags,Signe ligger o sover för hon har feber o Ellen sitter här bredvid mig o smaskar på en majskrok....ganska lugnt o behagligt faktiskt.

Ska snart börja med lite mysmat,,blir nog Taco med tortilla bröd,,Herman älskar detta o då han inte är nån storätare så får han det han vill ha..

Ska sätta mig om jag hinner o fortsätta med kallmålning,,,ska ju hinna se hm... "schlagerskrölet" med,,viktigt!

Händer det nåt på pysselkanten så återkommer jag.

kram på er!


Av Johanna - 7 februari 2009 12:37

 Klart man e med,,,


  • Bästa Film - Mamma Mia
  • Bästa Skiva - Just nu,,,Scotts
  • Bästa Sommarminne - Mina somrar hos min mormor i Svanskog
  • Godaste Glassen - 88:an
  • Godaste Drickan - Cola med is
  • Godaste Maten - Mammas pepparbiff med persiljesås 
  • Bästa Hobbyn - Pyssla
  • Bästa Egenskap - Omtänksam


  • Av Johanna - 7 februari 2009 10:41

    Vaknade vid 5,30,,då låg Signe o tjötade o va jättepigg,,,hm,,inte vi!

    Johnny frågade om vi skulle ut o övningsköra,,hihi,,nja,,vi väntade ett tag till o åkte ut vid 9.00,,,ville passa på o prova o köra istan vid alla trafikljus innan affärerna öppnar vid 10.00,,,,det gick jättebra!!!! Backade runt hörn,,åkte o parkerade o körde landsväg,,fick tom lite sladd,,,,*shit',,men det gick bra. Känner att det kommer att gå bra.


    Nu ska här plockas lite o ta hand om tvätt,,innan de stora barnen kommer hem. Sen blir det mys resten av dan tror jag,,,

    Ikväll blir det melodifestival,,ska bli jättekul!,,o Scotts e ju med,,,får se vad det går för dom.

    Ha en bra lördag i slasket,,kram!!


    Tidigare månad - Senare månad
    Ovido - Quiz & Flashcards