Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Johanna - 17 februari 2009 20:08

Den 28 februari ska jag o 4 st tjejer på Scotts här i säffle,,,ska bli så kul!

Biljetter är hämtade,,,det är slutsålt så det blir till att svänga de lurviga tätt,,,

(bilden e dålig men ville ha med den ändå)



Av Johanna - 17 februari 2009 19:47

Stått här bra länge o skrivit o sen raderar jag allt på nåt vis,,,,,,,,,

Vet inte vad jag skrev o orkar inte skriva om allt igen,,var väl inget superviktigt,,,,,då hade jag nog kommit ihåg det.


Dagen har bara sprungit iväg,,,,när jag kom hem hade "hemmafrun " Johnny fixat städning, hämtat pellets, varit med tvillingarna o Emma till tandis,,,mmm,,,imponerad!

Han säger dock att när han åker o jobbar så, har han semester. Nu ser han vad jag tampas med varje dag,,,,NYTTIGT!


De stora sover o de små snart,,,,,,


Av Johanna - 17 februari 2009 15:47

Sov som en stock inatt,,,trött o utmattad. trafikregler o skyltar snurrade i huvet men orkade sova ändå,,,,,,

Började kl 8.00 med de sista pärmarna o nu e de avklarade o jag har gått på proven på datan,,,,

När man gör teoriprovet ska man göra 70 frågor o ha 52 rätt för att va godkänd. Men när man gör proven nu på körskolan ska man ha 63 rätt på 70 frågor,,,,,jag hade 59 rätt,,,alla 3 gånger. Vet dock inte hur jag ska räkna detta då,,,om jag gjorde teoriprovet så hade jag klarat mig men inte nu på körskolan,,,,,,

Bara att fortsätta tills man når 63p.


Fick reda på tidigt imorse att en nära bekants,,,(tvillingarnas gudmor) mamma gick bort inatt efter en kort tids sjukdom,,,,finns inga ord,,,allt har gått så fort!

Tänker på dig ,,,,,,,,,,


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards