Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Johanna - 16 februari 2009 20:36

1:a dagen avklarad o det har gått bra,,,var lite pirrig imorse men det gick över när jag kom dit. Hade en info när jag kom om vad som skulle göras,,,6 pärmar med 5o frågor st som ska va klarade till på torsdag,,,jag har gjort 4 idag så jag ligger bra till!

Körde 2 ggr också o det gick ganska ok,,,,,


Nu ser vi på hockey men är sååå trött så nu blir det snart sängen,,,,

Natti

Av Johanna - 16 februari 2009 06:55

16 februari har länge varit ett datum som jag både fruktat o längtat till,,,,,,,,,nu är vi där!

Kl 08.00 börjar ajg o har inte en aning om vad som kommer hända,,o det är väl det som e lite pirrigt.

Jag e frustrerad på mig själv för att jag är nervös idag,,,ska ju "bara" ner o ha lektioner i 14 dar,,,,hur nervös kommer jag inte o va den dagen proverna är!!!!!,,om jag e nervös idag,,,,,detta gör mig arg.


Johnny ska nu då va hemma med barnen o köra iväg 2 till dagis,,,detta kan faktiskt va lite svårt ibörjan innan man kommer på hur man ska göra,,,tog mig ca ett halvår,,hihihi,,han har 14 dar på sig,,,,,Jag är övertygad om att detta kommer gå bra men det är nog inte bara jag som e helt slut i kväll.


Ja,,FBK möter Linköping idag o det blir nog till att se den matchen också om ögonen vill,,,o hjärnan,,hihihi

Återkommer ikväll om hur dagen varit,,,,håll tummarna för att jag ska överleva detta körkort!!!!!!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards