Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Johanna - 18 februari 2009 19:33

Lägger in några nya bilder,,,,,

Finns ju mer att kika på inne på,,,http://hobbycorner.wordpress.com/


 


Av Johanna - 18 februari 2009 18:19

6 äckliga vidriga maträtter,,,,,,,,


* lever,,(åt jag på dagis,,var tvungen!)

* blodpudding ( också från dagis)

* mat överhuvudtaget med SMAK av creme fraiche ( vidrigt)

* rökt sik (pinsamt men,,,åt det en gång med skinnet på,,,I say nomore,,,)

* ärtsoppa

* surströmming


Thats it,,,,

Kankse kommer en med goaste rätter,,,,,,,


Av Johanna - 18 februari 2009 18:03

ja,,det har vi sysslat med på em,,var hemma 15,30, då gick vi o åkte skridskor här borta på en is de gjort,,barnen är ju inga vana åkare men det gick bra.

Efter det gick vi hem o klippte Herman,,vilket inte e lätt,,,,puh,,,sen tog jag Johnny ett tag också,,hihi,,ingen går säker när jag har trimmer,,,,jo Emma med sitt hår.

Nu badas det o grejas o sen blir det varma smörgåsar o tv.

Imorgon drar jag igång kl 8,00 med körning så då gäller det o va alert.


Har blivit utmanad,,ska svara på det när det lugnat sig här,,,,,,

see ya


Av Johanna - 18 februari 2009 07:32

O idag tog jag sovmorgon,,,en halv timme extra.

Har ju inga direkta tider vi ska va där nere bara vi gör det vi ska o är där på körtider o lektioner.

Ska köra 10,40 o har teori 13,30, så då kör Johnny ner mig efter de stora körts till dagis.

Annars har natten varit bra,,sovit som en stock!

Nu ska det göras iordning barn o en mamma,,,,,,,

Ha en bra dag!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards