Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Johanna - 20 februari 2009 22:09

Ni som känner mig vet att jag e skotokig!!,,,o lite väsktokig.

Skulle kunna köpa skor bara för o ha dom,,,men man ska ju använda dom också,,,,

Några av min favoriter,,,,

God natt,,, igen!,,,

Av Johanna - 20 februari 2009 21:40

Har precis sett på Lets dance,,,tycker nog det är flera som borde åka hem,,,de som dansar bra är ju Morgan o Laila.

Lätt o stå här o va kaxig,,tänker många ,,men så jag tycker.

Annars har vi inte gjort så mycket,,ätit kyckling o bacon sallad.

Ellen o Signe sover så det blir lite tv o sen sängen,,,,


Av Johanna - 20 februari 2009 15:21

Det var väldigt längesen jag satt i skolbänken o läste,,,,o det känns nu kan jag säga! Nu är jag helt tom o har huvudvärk,,,,har suttit sen 8,30 till 12,30 vid datorn o grejat med frågor,,,tog en snabbpaus för en kopp choklad men annars lämnade jag inte stolen!! Har gjort de "faser" jag skulle så nu är ajg på ett kapitel "repetion",,,o det är svårt! Men skam den som ger sig,,,,,,


Har vilat en stund så nu ska vi dra igång o plocka lite så det är mysigt när kvällen kommer,,,viktigt! Fredagen tycker jag är veckans mysigaste dag.

Ikväll blir det Lets dance o nån go mat,,men vad!!?? Hjälp mig med nån go lätt rätt att göra!!,,,,,,



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards