Alla inlägg den 5 februari 2009

puh

Av Johanna - 5 februari 2009 17:53

idag har jag inte fått avvikit från tvillingarnas sida,,,,,,har en i knät nu o en sover.

Efter dagis tog vi en promenad ner till stan o fixade lite saker,,,hem igen o åt lite. Pratade med Micke som kom med en ide om en "skaparblogg" då han o hans sambo maskin broderar o jag gör kort o smycken,,låter jättekul!


Har gjort färdigt det blåa halsbandet o ska göra ett " hallongult ",,ja ni får se färgen sen,,,,det blir hockey här sen så då blir det nog en o annan pärla trädd. Handen den protesterar men det gör den ju jämnt nu,,,,,,,

Hej så länge o ha en trevlig kväll,,,,,


Av Johanna - 5 februari 2009 07:24

Natten har varit bra,,de har skött sig,,:-) men Signe vaknade halv 7 o har legat o tjötat o kört bil,,,för o inte väcka alla barnen så gick vi upp,,,,

Ska snart väcka alla för att göra oss iordning o gå till dagis,om vi kommer ut till vägen,,,snö!! o jag orkar inte skotta med min hand,,det är ju inte e jättestor hög så jag får skicka ut barnen så får de trampa ner den.

När jag lämnat dom så funderar jag på en promenad till stan beroende på hur trottoarerna e skottade,,,så vi får se vad det blir,,,,

Annars så ska jag göra färdigt halsbandet.

Ha en bra dag,,kram,,,

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards