Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Johanna - 19 februari 2009 20:25

,,,denna listan från Mitha,,,,sorry!!!!


Jag är

Blyg - Ja
Smart - nja
Långsam - nej
Stressad - alltid
Snäll - Ja,,för snäll
Dum - händer
Öppen - ja
Tålmodig - tycker jag nog
Ärlig - Ja för det mesta.
Positiv - inte alltid men jobbar på det
Ansvarsfull - ja

Jag har

Svikit en kompis - tror jag inte
Förlorat en bästa vän - nej
Sagt att jag älskar en kompis - Ja
Sovit med en tjejkompis - Ja
Pussat en kompis - Ja
Slagit en kompis - nej
En kompis som vet allt - Ja
Berättat en hemlighet för en kompis - absolut

Jag har

Krossat någons hjärta - nja,,nog jag som fått det
Varit otrogen - nej
Blivit sårad - ja

Favoriter

Låt just nu - flera stycken
Pryl - datorn
Film - finns också många
Bok - vad är det,,,,öh,,,hihi
Lärare i skolan - Ragnar P
Plats - skulle kunna åka vartsom helst,,med sol
Frukt - päron

Jag har

Sytt - sällan men det har hänt
Opererats - oja!
Cyklat omkull - ja
Sjungit i duschen - ja
Hoppat på en studsmatta - ja
Fobi för något - spindlar
Sett någon dö - ja
Varit på begravning - ja
Sagt att jag hatar någon - nej

Allmänt om livet

Svart eller vitt - svart
Rött eller blått - rött
Skriva eller tala - Skriva
Vatten eller mjölk -vatten
Mobil eller MP3 - mobil
Snygg eller charmig - charmig
Frukt eller grönsaker - frukt
Film eller serie - Serie
Festa eller ta det lugnt - ta det lugnt
Sommar eller vinter - sommar
Fredag eller lördag -fredag
Ljus eller lampa - ljus
Kärlek eller vänskap - både och
Bio eller hemmakväll - hemma
Favorit parfym - har nästan aldrig på mig pga huvudvärk men Hugo B
Hårfärg -mörk
Gillar att kramas - MMMMMMM
Har du många väskor - hihi,,fråga katta,,,Ja det har jag
Lyssnar helst inte på - finska nyheter
Kittlig - ja

Har jag nånsin

Ätit sushi/råfisk - nej
Kramat en tjej - Självklart
Stått på en scen - ja
Skämtat och ingen förstår - ja

Gillar att
Ge massage - nej
Få massage - ja!
Gå promenader - Ja

Övrigt

Svär du mycket - mmm
När duschade du senast - 2 timmar sen
Vad var det sista du skrev till en kompis - att jag finns här för henne
Vad gör dig glad - när saker går som jag vill
Vad skulle du vilja göra nu - sova!
Vart skulle du vilja åka - bort,,,till solen
Åkt limousine - nej
Varit med i en lokaltidning - ja
Varit med på tv - ja
Söndagssysselsättning - umgås med barnen
CSI eller Prison Break - CSI



Av Johanna - 19 februari 2009 19:05

Det snöar o har gjort så hela dan,,,det är ju jättekul med tanke på att det är sportlov till veckan, mindre kul när man övningskör.

Började att köra 08,00 i morse,,var lite uppehåll när jag gick men när det var dags att sätta sig i bilen ja,,,gissa,,det vräkte ner,,,stora flingor, men jag kom tillbax med hel bil,,hihihi

Fick parkera idag,,,,låer kanske lätt,,men det tyckte inte jag! Parkera kan jag men inte så läraren e nöjd. körde 2 lektioner ,,alltså 1 timma så det blev en del parkeringar o det gick ju bättre o bättre.


Var hemma vid 15,15 då var mamma hemma o hämtade de stora barnen,,,de ville låna dom över natten. Herman o Emma har inte dagis imorrn så........

Då passade vi på att åka till Åmål o handla,,lite lättare med bara 2 barn.

Det snöar fortfarande,,,,,,,,

Nu e det hockey på tv igen,,men dock inte FBK.

Jag sitter här jag o ska skriva in räkningar o greja lite,,sen ska jag läsa en skvaller tidning,,,inte ofta jag köper det men idag blev det en.

Ha en bra kväll,,,,,

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards