Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Johanna - 3 februari 2009 18:44

..är det på 2 barn,,,1 e jättetrött o 1 har ont i örat!,,japp,låter som en jätterolig kväll,,som tur e så har jag ringt in det tunga kavalleriet,,,mormor!!!!!

Skriver nog för sista gången idag här nu,,för sen blir det läggdags o tv med mormor,,,,,,

 Ha en bra kväll på er där ute,,,,,kram!

Av Johanna - 3 februari 2009 15:47

så nu e jag här igen,,,,,

Mamma e till sjukhuset o röntgar handen å vi e "barnvakt",,,jaja,,hundvakt då,,,,åt lilla Lisa,,gud så söt! Men det är verkligen som att ha en bebis till,,,måste passa för o äta på saker o får inte hoppa upp i soffan själv,,,,,

Måste bara visa er,,,,,

Av Johanna - 3 februari 2009 15:28

Ska nu göra som de flesta jag känner gör,,,börja blogga!

Sitter här lite småstressad av allt som händer runt mig så jag får fortsätta när det lugnar ner sig,,,men jag har börjat i alla fall.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards