Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Johanna - 4 februari 2009 21:34

Ja,,just nu e det lugnt,,alla 4 sover!

Har haft besök o vi har sett lite på tv o tjötat,,,fått hjälp med barnen vilket är guld värt.


Såg på Madagaskar 2 tidigare,,,eller ja,,halva filmen, den va bra, o barnen skrattade i alla fall. Påbörjade ett halsband i blått o vitt,,men får försöka göra färdigt imorgon då min hand sa stopp,,,,

Kata ringde o frågade om biljetterna till Scotts,,o dom e bokade!!! Så nu blir det dans den 28 februari,,helgen före min uppkörning!!!! Ska bli jättekul.

Pratade med Johnny förut  han sa att det snöade i Göteborg vilket det nu gör här o att det skulle bli en 40-50cm  snö under helgen. Sncka om att jag får övningsköra i vinterväglag,,,,,

Nu e det snart dags för sängen,,,John B e här o strör sitt pulver.

Imorgon kommer Johnny hem o det blir en kväll i hockeyns tecken,,nu märks det att han kommer hem,,hihihi

Sov gott o ta hand om er!


Av Johanna - 4 februari 2009 13:58

Har inte hunnit göra mat,,,,o sen har jag en hand som e helt kaputt idag,,,har sån värk. Hjälper inte med nån smärtstillande tablett,,,,,men nu måste vi ju ha mat så det r bara å se glad ut o sätta igång,,,korvstroganoff!

Har läst lite men vadå,,tjena,,,halva jag läser o halva ja e på vakt med barnen,,,inte mycket som fastnar men har ju gjort detta förut så det borde väl va nåt som sitter kvar,,,för er som inte vet så ska jag ta en intensivkurs för körkort den 16 februari! Nervern börjar krypa utan på kroppen nu,,,,,,,,,

Detta är nåt som jag e totalt livrädd för,,,,,men nu ska jag ta tjuren vid hornen.


E lite pysselsugen,,,mitt bord står här o små ler åt mig med alla fina pärlor,,,men handen,,,,*suck*,,får se lite senare sen om det blir nåt halsband gjort. Kika gärna in på min andra sida o kolla på det jag gör,,,,

www.123minsida.se/famsvanstrom

Efter maten nu så ska jag sätta mig i soffan med de stora barnen o se på Madagaskar 2.

Återkommer lite senare,,,,,,,,


Av Johanna - 4 februari 2009 10:47

Jag trodde natten skulle bli sömnlös......men fick allt sova en del ändå.

Idag e Ellen pigg,,vet inte alls vad det var igår,,,,det brukar ju bli bättre i öronen när det värkt hål, men det har det inte gjort.

Hade mamma här i natt som hjälp o nu har hon o Lisa åkt,,så nu blir det lite dammsugning o plock,,,,mattorna ligger inte riktigt där dom ska,,hihihi.

Ja vad händer annars,,,ska försöka läsa så mycksom möjligt idag men ska även ta en promenad.

Kikar in lite senare,,,,, Ha en bra dag!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards