Direktlänk till inlägg 26 februari 2009

Halkbana,,

Av Johanna - 26 februari 2009 15:29

Ja idag har jag gjort det,,,,!

Vaknade imorse o var såååå nervös,,sov ändå ganska bra vilket var skönt.

Gjorde mig iordning o gick iväg,,lite tidigare än jag behövde men varför sitta hemma o uggla,,nä jag ville iväg.

Vi var 8 st som skulle åka iväg o köra halka,,,jag visste i stort sett ingenting om detta,,därför jag var nervös,,,hatar o göra saker som är totalt främmande,,o ni som känner mig vet ju att självförtroendet inte är det bästa.

Men vi satte oss i bilarna o körde iväg,,jag som nr 2,,,ville inte va först.

Började med en bana som vi skulle svänga i en sväng på halkig väg,,,gick bra,,,o jag snurrade runt lite,,,men fick höra ordet Bra ifrån körläraren o det är jag jättenöjd med,,hihi.

Sen bytte jag o en kille bil vilket gjorde att jag hamnade först,,,shit,,ville ju Inte det,,,men det gick jättebra! Vi åkte till 2 andra banor vilket handlade om att bromsa,,med o utan ABS - bromsar. Dessa banorna gick också bra o jag fick till o med höra ordet galant,,,hm,,,,,självförtroendet växte lite,,,.

Nu är det i alla fall gjort o jag är så lättad!! 

2 hinder kvar,,,,,



 
 
Mia Fridh

Mia Fridh

26 februari 2009 17:02

ok du har skaffat en ny blogg. Kommer den andra sidan också vara kvar. Jag skriver här också i fall att
Vilken fin blogg den här också. den andra är också fin.
Läste att du halkat Det var bra gjort. skulle nog själv också vara nervös

Kram

http://www.123minsida.se/miassida

 
Linda

Linda

26 februari 2009 19:30

Åh vad skönt att ha det gjort... Bra jobbat =)

http://linda-anordinarygirl.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 9 maj 2010 17:20

Nu har jag bestämt mig,,till 100%! Jag lägger ner!,,finner inte det minsta lust till att blogga. Har kollat runt på nån bra sida för mina smycken, har ju testa några sidor men har inte funnit dom bra. Har nu börjat prova en annan sida så följ g...

Av Johanna - 19 april 2010 06:41

Spelar ingen roll hur tidigt man lägger sig,,e ju lika trött ändå! Märks att det e måndag morron,,,bläää Men bara le o se glad ut o upp o fixa 4 barn,,,,1 till dagis, 1 till skola o de 2 andra o jag ska in till deras gudmor o fika,,,,Trevligt! ...

Av Johanna - 18 april 2010 19:22


Kort i rosa 30:-  

Av Johanna - 18 april 2010 19:20

Örhängen i olika färg & form 35:-/par  

Av Johanna - 18 april 2010 16:53


Halsband med klocka och tags, inslag av rött... 120:-     ...

Ovido - Quiz & Flashcards