Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Johanna - 12 februari 2009 17:39

Ja ikväll blir det inget mer läst,,vi ska se på SSK - FBK!

Har precis ätit mat,,fläskkotlett med strips o sallad,,,mätt så man skulle kunna rulla ut.

Tänkte göra nåt vettigt som att hänga tvätt,,men Ellen ville inte det så nu sitter vi här istället,,,bättre det.

Ska försöka få in lite mer bilder på http://hobbycorner.wordpress.com/

men får se om jag hinner det idag.


Har haft besök av en kompis som har det jättejobbigt nu o man får verkligen en tankeställare,,,man ska leva i nuet! Allt kan förändras väldigt fort,,,o man ska egentligen inte klaga över småsaker.

Tänker på dig!!


Av Johanna - 12 februari 2009 12:10

o jag blir på såå bra humör,,vi behöver lite ljus!

Det här låter nog inte riktigt klokt men vadå,,,,jag skulle vilja storstäda!!!

Ta ut mattor, skura lister, kakel, plocka bort kläder som barnen växt ur, byta gardiner, städa på altan, ,,,,,,ja allt!,,men vil inte bli "avbruten" av matning sovning o sånt utan bara städa!!,,,men får nog läsa istället,,hihihi

Körde idag,,åkte till stan o köpte semlor o bullar o åkte till syrran o fika,,,gick jättebra. Tycker att det går bra o köra men är så rädd att när aj gkommer till körskolan så blir det inte så positivt som jag vill för då gör jag det ena felet efter det andra,,men men,,ska försöka se det positivt!

Nu måste jag kila,,


Av Johanna - 12 februari 2009 08:31

Brrrr,,,,-12,6 grader ute o det är kallt inne med. Då e det sååå jobbigt o kliva upp.

Natten har varit ganska ok,,Signe har sovit jättebra men inte Ellen men nu e man ju 2 o kan dela sig.

Nu e det dagis dags,,efter det så ska vi till min syster på fika,,jag ska köra o sen ska vi ta en genomgång av bilen,,motor o så.

Nu ska vi ut i vinterlandet,,,hejhej,,,,




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards