Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Johanna - 11 februari 2009 13:52

Jag har inte skrivit en rad i dag,,usch då!

När jag är ensam med barnen har jag vissa rutiner, o när jag inte är ensam så rubbas dom,,,,

Natten har varit bra,,o det är ju jättebra att den varit men är fortfarande lite frustrerad!,,,varför "sköter" dom sig nu då, när Johnny e hemma??,,,

Åt 1 gång o sov,,,,hm,,,,kanske e mamma det är "fel" på,,hihihi.

Johnny åkte ner med barnen till dagis till 09,00,, Herman var jätteglad för de skulle åka skridskor men när kl var 8,30 ringde dom o sa att det inte blev nåt,,,stackarn,,,så nu när de blir hämtade 16.00 åker vi till badhuset,,,eller jag o de stora barnen.

Annars idag har vi varit ute o kört, handlat lite o ätit mat.

Ska sätta mig nu o läsa några sidor innan de kommer hem,,,,

Annars blir resten av dagen lugn.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards