Alla inlägg under februari 2009

Av Johanna - 25 februari 2009 16:22

Ont i kropen o knoppen,,,känns tungt nu.

Tog sovmorron idag o var på körskolan 09,00,,,gjorde repetition på proven, tog de svåraste frågorna o fick alla rätt,,,det borde ju gå bra på teorin!!Va ute o körde 1 timma sen slutade jag.


Vi passade på att åka o handla medans de stora var på dagis,,var till Euro cash,,en mycket bra affär!

Sitter nu mätt o go o ska betala räkningar,,roligare kan man ju ha..............

Imorrn är det halkbana o jag är sååååååååå nervös,,nästan mer än för uppkörningen,,,,blääääääääääää



Av Johanna - 24 februari 2009 20:08

Av Johanna - 24 februari 2009 20:02

Sitter o går igenom datorn vad jag har för kort,,hittade en hel del på sånt jag gjort...nån kanske är intresserad.

Denna bilden är nog lite väl liten,,men tyvärr,,,,


Av Johanna - 24 februari 2009 19:38

Gjorde ju en nallekrans för ett tag sen,,,den första jag gjort så jag blev nöjd o sugen på att måla mer.

Fanns ett ställe här i närheten som sålde keramik för detta,,,jag har hört det ska finnas i Karlstad men har svårt att hitta,,o skulle vilja ha ett ställe man kan beställa ifrån...nån som vet???

Hittade ett ställe i Karlstad men den sidan var så rörig att jag orkade inte läsa o förstå om man kunde beställa,,verkade inte som hon hade en affär.


Av Johanna - 24 februari 2009 15:58

ja,,,beviset finns,,,,,!!!

I tidigare inlägg skrev jag att det var måndag idag,,,ja,,vad ska man säga,,,*suck*,,,,finns inga ursäkter,,hihihihi,,,

Det jag har i huvet är trafiksignaler o skyltar o högerregler,,,,

Ska gå ut o kasta mig i snön,,,see ya!!!


Av Johanna - 24 februari 2009 14:37

,,,trots att det är måndag!

Klockan ringde 6,30,,trött som bara den var jag tvungen att gå upp medans alla sov,,,tvillingarna sover jättebra nu!! De har nu i flera nätter hoppat över maten under natten,,gött,,men det ska gärna fortsätta om 2 veckor då jag blir "ensam" igen.

Ska bli intressant o se om det fortsätter elelr om de då känner på sig att jag blir ensam o lite mer orolig.

Kl 8,00 körde jag o det var åter dags för landsvägs körning o vänstersvängar,,,fick även prova på hur det är att tvärbromsa med ABS bromsar.

Satt sen i 4 timmar med teori o är klar med det som ska vara klart,,tills på fredag,,,så jag ligger lite före vilket känns skönt!


Johnny kom o hämtade mig med passaten så jag körde hem o körde då en annan väg hem så jag fick köra lite mer på landsväg,,,konstigt när man får byta bil,,blir helt annat med koppling o växlar.

Vi tog en promenad o hämtade de stora barnen,,det är ju såå härligt väder ute. Har nu ätit lite mat o ska lägga mig en stund på soffan,,,,,


Kom att tänka på 1 sak,,,,,,,,,,,Om 1 vecka kan jag ha körkort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii



Av Johanna - 23 februari 2009 18:51

Ja idag har jag kört på landsväg o kört i farliga vänster svängar,,,så jag har fått tänkt mig för o gjort säker körning.

Det gick bra,,,

När jag kom hem blev det mat o inte så mycket mer,,såg på film med barnen,,"Open season 2 ",,var rolig.

Har precis varit ut till glassbilen o köpt glass,,,jag älskar glass,,,sommar som vinter!

Hockey på tv:n är det så då får jag lite tid här men nu är det matdags hör jag,,,


Av Johanna - 22 februari 2009 17:55

Sitter här o är lite film sugen,,,lite Wallander skulle sitta fint.

Den nya "Hämnden" ska va bra,,nån som vet???

Vi ska bada 4 barn o äta kvällsmat o hoppas på de högre höjderna så kanske det kan bli en film ikväll,,,,,,

Annars  så har denna heelgen gått fortare än fort,,,är ju inte direkt så jag längtar tills den nya veckan drar igån men,,,är väl inte ensam om det.

Imorrn kör jag 9,45 sen är det till o läsa o läsa,,,,1 vecka kvar!


Nu har snön börjar o komma ner igen,,,vill inte ha mer nu!,,,,

Ha en bra kväll allihop,,,,


Ovido - Quiz & Flashcards