Direktlänk till inlägg 28 februari 2009

Inget bröllop,,,,

Av Johanna - 28 februari 2009 09:54

Det var det första Emma sa imorsen,,,,

"Mamma!,,,jag gifte mig aldrig med starke Magnus igår!!",,,hon somnade på golvet med sin kudde,,,,,lillgumsan,,hihi

Sa att det kommer på tv under helgen,,o då gick det bra att vi tog det då,,hihi


Solen skiner o temperaturen börjar bli ok,,det var -14 grader när jag gick upp vid 7,00,,,brrr

Har plockat o städat på morgonen,,går man upp 7,00 hinner man med mycket innan kl  är 9,00.

Mamma kommer snart in på lite fm kaffe,,sen ska vi gå ut en sväng i det goa vädret.

Ikväll blir det ju lite party,,,för min del,,,Johnny får stanna hemma med barnen (han gillar ändå inte o gå ut o dansa)

Ska va hos katta vid 18,00,,ska bli jättekul,,ska bara klura ut vad man ska ha på sig.

Ha en underbar lördag i det fina vädret!


 
 
Micke

Micke

28 februari 2009 10:02

Va synd då sprack dina drömmar med ju ;)
Ja den låten gjordes med omsorg... ;)

http://tomten.bloggagratis.se

 
Micke

Micke

28 februari 2009 15:17

Öppnat?
Ligger efter?
Hmmm... ska hon dansa eller lulla ? ;)

http://tomten.bloggagratis.se

 
mitha

mitha

28 februari 2009 17:54

Åh så mysigt Emma ser ut att ha det på sitt rum!!

Hoppas ni får gööörsköj ikväll nu då!

KRAMAR o hälsa

http://himmelohelvete.se/wp

 
Kattis

Kattis

1 mars 2009 19:57

Det blev ju jätte fint på rummet! O Micke, man kan dricka och dansa om man använder vanligt sunt förnuft!!!!!

http://katteyes.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 9 maj 2010 17:20

Nu har jag bestämt mig,,till 100%! Jag lägger ner!,,finner inte det minsta lust till att blogga. Har kollat runt på nån bra sida för mina smycken, har ju testa några sidor men har inte funnit dom bra. Har nu börjat prova en annan sida så följ g...

Av Johanna - 19 april 2010 06:41

Spelar ingen roll hur tidigt man lägger sig,,e ju lika trött ändå! Märks att det e måndag morron,,,bläää Men bara le o se glad ut o upp o fixa 4 barn,,,,1 till dagis, 1 till skola o de 2 andra o jag ska in till deras gudmor o fika,,,,Trevligt! ...

Av Johanna - 18 april 2010 19:22


Kort i rosa 30:-  

Av Johanna - 18 april 2010 19:20

Örhängen i olika färg & form 35:-/par  

Av Johanna - 18 april 2010 16:53


Halsband med klocka och tags, inslag av rött... 120:-     ...

Ovido - Quiz & Flashcards