Direktlänk till inlägg 27 februari 2009

En lista igen!!!

Av Johanna - 27 februari 2009 15:13

Snusar du?
Nej

Röker du?
Nej

Gör du frukosten själv?
På helgen - ibland, På vardagen - äter jag inte

Har du suttit i rätten?
Nej 

Har du slagit ner någon?
Nej

Har du pussat någon av samma kön?
Ja

Har du varit på strippklubb?
Nej

Vad gör du när du blöder näsblod?
Stoppar det,,,,såklart

När grät du senast?
Nån vecka sen

Har du solglasögon?
Nej

Skriv en mening på engelska
Have a nice evening 

Vem pussade du senast?
Emma

Vem kramade du senast?
Herman

Vad är din högsta önskan just nu?
Att jag ska få mitt körkort!!!!

Vad heter din hårspray du använder?
Danielle

Vem gillar/älskar du?
Min familj och mina vänner

Vilken färg har du på tröjan du har på dig?
Naturligtvis,,,,,röd!

Känner du någon som heter Niklas?
Ja

Har du bärbar data?
Nej

Är du blyg?
Ibland

Vad tänker du på just nu?
Att bebisarna skriker

Vad ska du göra nu?
Gå o ta hand om dom

Vart hittade du den här listan?
Mitha,,,,,http://himmelohelvete.se/wp/

 
 
Micke

Micke

27 februari 2009 15:25

Vilken tur att du kom på lösningen du ;D

http://tomten.bloggagratis.se

 
Micke

Micke

27 februari 2009 15:40

Spelar för Hanna: Sash - Just Around That Hill och *myser* Kramar om

http://tomten.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 9 maj 2010 17:20

Nu har jag bestämt mig,,till 100%! Jag lägger ner!,,finner inte det minsta lust till att blogga. Har kollat runt på nån bra sida för mina smycken, har ju testa några sidor men har inte funnit dom bra. Har nu börjat prova en annan sida så följ g...

Av Johanna - 19 april 2010 06:41

Spelar ingen roll hur tidigt man lägger sig,,e ju lika trött ändå! Märks att det e måndag morron,,,bläää Men bara le o se glad ut o upp o fixa 4 barn,,,,1 till dagis, 1 till skola o de 2 andra o jag ska in till deras gudmor o fika,,,,Trevligt! ...

Av Johanna - 18 april 2010 19:22


Kort i rosa 30:-  

Av Johanna - 18 april 2010 19:20

Örhängen i olika färg & form 35:-/par  

Av Johanna - 18 april 2010 16:53


Halsband med klocka och tags, inslag av rött... 120:-     ...

Ovido - Quiz & Flashcards