Alla inlägg den 17 april 2009

Av Johanna - 17 april 2009 14:55

VILKET HÄRLIGT VÄDER!!!!!!!!!!!!

Av Johanna - 17 april 2009 07:37

Ja,,så var det helg,,Johnny hemma o en massa saker som ska göras,,,!

Men med en flytt som stundar så blir det ju så,,,,

Ska till BVC med Emma kl 10,00,,Herman ska leka med en kompis kl 14,00,,,,sen har vi en Stor hög med skräp som ska till Östby,,,typ,,,,,,,tar hela dan om den ska bort helt!

Sen ska det rensas mera,,,,,

Imorgon ska Johnny o jag på 50 års fest, o vet ni,,,,UTAN BARN!!!!!!,,,


Nu kom Herman upp yrvaken o håret på sne o så sa han,,

"mamma,,kolla på min "pille",,den ser ut som ett svärd,,,den står rätt ut",,min goding,,hihihihihi,,,inte lätt.

Nu ska jag gå ner o gosa med mina godingar,,,,

Ha en bra dag i det jag tror blir en solskensdag!!!


Ovido - Quiz & Flashcards