Alla inlägg den 20 april 2009

Av Johanna - 20 april 2009 17:35

Sov inget inatt,,värk, värk o värk.

Mamma kom hit o hjälpte mig för Johnny åkte igår,,,Jag har världens bästa mamma!!!!

Imorse kl 8 ringde ajg direkt o fick en tid kl 14! har varit den längsta dagen i mitt liv,,tror jag.

Men hon blev 14,,,o jag åkte iväg.


För 1 vecka sen när jag tog tandtråd mellan tänderan så lossnade fyllningen i ena tanden,,det var där jag trodde problemet var,,,,

men när jag kom dit o de röntgade o så så var det tanden bakom som var hela problemet,,,hade lossnat en bit där med som jag inte känt o där var det "öppet" ända ner till nerven,,,,

"inte konstigt du har ont sa dom o gapade",,,jag satt där ,,svullen febrig o ont!!

Hade 2 alternativ,,rotfylla den vilket dom inte rekommenderade,,,,eller ta bort den,,,

ja tjena,,,kände mig direkt som en tandlös gumma,,,fast 33 år!!

Men det är ju tanden längst in så det syns ju inte o ingen jag behöver sa dom så den åkte ut!!!!

Ja,,,efter 7 sprutor o 2 tandläkare o 2 sköterskor som bände o hade sig så kom den ut,,,,,,fy f*n!!!

Men nu är det gjort o hoppas det blir bättre,,är ju lite bedövad än,,,

Ovido - Quiz & Flashcards