Alla inlägg under april 2009

Av Johanna - 6 april 2009 07:04

Igår hade jag inget att skriva om,,ingen lust heller.

Händer lite mycket nu,,,vi ska flytta!

Vi har hitta ett hus 4km från Värmlandsbro,,,(säger ju inte en del så mycket kanske),,,, det är såå mysigt o stort.

Det är 6 rum o kök så jag får ett pysselrum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,,o
sen finns det badkar ,,bara det är värt en del,,hihi,,,

Så nu vet jag vad jag ska göra denna våren,,,rensa o packa!


Nu hör jag att de börjar vakna på nedervåningen,,ha en bra dag,,ser ut att bli fin!


Av Johanna - 4 april 2009 18:54

Härligt!!

Var iväg en sväng idag o kollade på ett hus,,,,,,

Sen har vi bara varit hemma,,fick lite fika besök,,alltid kul!

Emma e lite febrig o hängig så hon o jag har sovit middag,,,jättegött,,,sen har vi bara slappat o ätit jordgubbar,,,hihi,,smakade väl inte så mycket men var kvar från igår.

Nu återstår det lite badning av de minsta sen e det nog tv o lördagsgodis,,,,


Av Johanna - 4 april 2009 09:10

Tusen tack allihop för gratulationerna på min dag!!


Det var en bra födelsedag,,men full fart hela dan,,så är det väl alltid. Skulle va skönt o bara få va på en sån dag.

Kl 18,00 kom mamma,pappa, syrran o hennes familj,,,vi år go mat o sen var det ju dags för hockey,,då blev det kakor o tårta.

När kl blev 21 åkte jag in till Karlstad,,,,(för första gången!!!),,,för o hämta svågern med 2 kompisar. jag valde ju en väldigt bra dag som premiär tur. Jag åkte in till torget för de skulle ta bussen dit,,,allt gick jättebra!


Idag skiner solen,,det kommer nog o bli en härlig dag,,har inga speciella planer o det är skönt!

Av Johanna - 3 april 2009 08:04

Idag blir man 1 år äldre,,vilket egentligen kvittar,,,inget o fira, (men ändå gör man det,,hihi)

igår kväll var jag på pysselkväll på Hörnan med go mat o gott sällskap,,det är såå mysigt. Inga barn e med utan bara tjattrande mammor,,,perfekt!


Idag e det mulet men hoppas ändå att dagen blir framöver,,,,

Ska åka iväg o handla o greja för ikväll kommer min "stora" familj,,alltså mamma, pappa o syster med familj,,det blir hockey o födelsedagsmiddag!

Kanske inte hinner med så mycket uppdatering idag men heja Färjestad!!,,o ha en trevlig Fredag!!

Kram,,,,


Av Johanna - 2 april 2009 12:58

,,,för FBK igår,,,jädra skit,,,ombytta roller!

Men bara o resa sig o ta nya tag,,,,som en annan får göra.

Håller på o städar,,,,imorgon e det ju en väldigt bra dag,,,,så då vore det ju kul om man slapp sånt,,,,men jag ska iväg på pysselkväll ikväll,,,ensam!!! så när man kommer hem e det väl rörigt igen,,hihi.

Johnny fick sluta lite tidigare idag så han e väl hemma om nån timma,,,gött.

Ska gå ner nu o fortsätta i köket,,,,,

Ha en alldeles bra dag,,,,,,,



Av Johanna - 1 april 2009 12:49

O det är inget aprilskämt,,,det är jätteskönt ute,,,o så e man inne,,usch!

Håller på o städar,,,man blir ju ett år äldre på fredag så det ska väl va lite fint då,,,,,

Annars idag händer inte mycket utan det blir hockey ikväll,,ska bli spännande,,,imorgon ska jag på pysselkväll på Hörnan,,bara för oss föräldrar,,det är nästan så det är vårens höjdpunkt,,,go mat,,gott sällskap o pyssel!!!!!,,,utan barn!!!!!!

Nu ska jag ta tag i städningen igen,,,,see ya,,,,


Av Johanna - 1 april 2009 08:00

finalen börjar! Väntar tills ikväll,,då är det bänkat framför tv,,,,barnens gudfar kommer också så jag slipper o heja själv,,,de e tråkigt det.

Igår kväll satt ajg o tittade på Rosing,,ett skitprogram ,,jag vet,,men jag tittar på såna med.

Nu valde ju hon Hugo,,,,,o hade de frågat mig direkt hade jag kunna sagt utgången av det hela,,,o sparat en massa tv tid!,,,,

De är ju nu då inte ihop,,,,da!!!! Åldersskillnaden var väl 1 orsak,,,,o det behöver det ju inte,,,har man rätta känslorna för nån så har ju inte åldern betydelse.


Idag skiner solen!!,,o det är gött både inne o ute,,,har faktiskt stäng av pannan o det känns inte,,,ett vårtecekn,,hihihi.

Ska snart packa in alla barn i bilen o ge mig iväg,,,till dagis o Hörnan,,,ska iväg o snosa liten bebis,,,,o Nej jag blir Inte sugen!!!,,,bevare mig väl!!!

Ha en bra dag i solen!!!



Ovido - Quiz & Flashcards