Alla inlägg den 14 april 2009

Av Johanna - 14 april 2009 19:27

Efter dagis hade jag ju bakplaner men efter en mätt mage o superrastlösa barn så struntade vi i det,,,åkte till en kompis o hennes barn o fikade o lekte.

Man har ju igen det när det är läggdags om det fått springa av sig lite.

Det märks nu att det är vår,,,svårt o få i säng barnen i tid,,,"mamma varför ska vi lägga oss nu?,,det är ju ljust ute",,,mmm,,,,o så många barn runtomkring här nu som har lov o det hör han ju att det är andra barn ute,,,

men nu ligger alla,,,men de sover inte,,,jag tror 2 av 4 sover,,,,bara de sover till 21 är jag glad,,,dubbelavsnitt av dh!!!!!


Kan kvällen bli bättre,,,hm,,,,,??

Av Johanna - 14 april 2009 13:01

ja det blir lite rörigt,,men tisdag e det o snart har denna veckan också gått.

Johnny åkte i morse o kommer hem torsdag så det blir en kort vecka.

Har varit ute o grejat på fm o nu håller jag på o grejar med lite saker som ska postas,,,har lagt ut grejer på Tradera som e sålda o ska skickas vidare.

Ska åka i väg med dom nu snart när jag hämtat de stora barnen.


Lite mulet,,regn har fallit men nu är det lite ljust på himlen,,får väl se vad det blir i em,,funderar på o baka med barnen,,de tycker det är såå kul.

Roligt om man hade nån o fika med också,,,,,,

Nu har ajg uppdaterat lite,,får gå o fixa klart,,kommer nog tillbax senare,,,,

Ovido - Quiz & Flashcards