Alla inlägg under april 2009

Av Johanna - 9 april 2009 20:59

Vi var in till torget i Karlstad för att hylla våra hjältar,,,oj vad folk,,15 000 pers,,o det märktes!

De var artister som sjön o även Färjestadslåtar sjöng vi, o den bästa av de alla,,"På den sköld du klär" o den låten fixar inte jag så då kom tårarna,,e ju lite känslig.

Då sjöng hela torget,,,,oj oj oj!

Killarna kom o vilket jubel, men jublet blev som högst när Jönsson kommer upp sist på stenbron,,,men tjena vilket jubel o med all rätt!

Tog en massa kort men få blev bra,,,var ju liksom inte så lätt,,,men fick ett på Kåberg,,,bakifrån,,hihi

Solen började skina när killarna kom o vilken kväll!!!



Av Johanna - 8 april 2009 16:32

Denna fick Herman för ett par år sen,,,den har alla autografer på baksidan!

Värdefull,,,!,,den har han på sig än idag,,men lite för kort,,,hihi

Av Johanna - 8 april 2009 16:09

Ja igår trodde jag det skulle va en lätt seger men tjena,,,HV är bra o speciellt deras målvakt.

Idag vet jag flera st som e inne o ser på matchen,,avis,,,nä hur kan ni tro det!!!!!

Ska in efter matchen o hämta syrran o några till,,,blir grejer de om de vinner,,hm,,,folk folk folk överallt!

Har varit in till Karlstad ett par ggr när de vunnit,,det är folk överallt,,på tak, på bilar,,,ja det är fest.

Vi blir några st som ska se på matchen ikväll,,Johnny e på väg hem,,så det blir pizza ikväll,,,,

Vinner dom så e det Karlstad som gäller imorgon kl 17,,,(sorry Micke).

Nu ska jag greja lite innan gubben e hemma o pizzan ska käkas,,,,see ya!!!

FÄRJESTAD,,,,,,,!!

http://www.youtube.com/watch?v=svssFuJeHmI

Av Johanna - 7 april 2009 22:39

Men dret va spännande!!!!!!!!!!

Har både högt blodtryck nu o huvudvärk,,,straffen såg jag i dörröppningen,,vågade inte sitta ner,,,har skrikit så jag väckt barnen,,,ooopsss!

SM guld  SM guld!!!!!

Av Johanna - 7 april 2009 17:23

Känns som en seger idag!!!!

FÄRJESTAD tjallallala,,,,,,,,,,,

http://www.youtube.com/watch?v=svssFuJeHmI


Får "ståpäls"!!

Av Johanna - 7 april 2009 12:47

Frågade gudmor om hon ville låna två små idag på em så jag fick åka till bahuset med de stora,,,visst inga problem,,men så ringde hon på fm o fråga om hon fick ta dom tidigare,,,hihi,,,Ja jag ska inte hindra dig, typ,.,,hihi

Så nu e jag helt barnfri o städar med dörren öppen o mattor ute,,,,,en del hade nog sagt att jag skulle passa på o vila,,jo,,,men får besök senare o då kan det Inte se ut så här,,,sen har jag svårt o vila när de inte e hemma,,,o ja  jag är en städoman!!!

Nu ska ajg dammsuga,,,sen åka o bada!!!!!


Av Johanna - 6 april 2009 21:13

,,,o en värktablett eller två,,,inget som hjälper nåt värrre men kanske så man kan sova.

Får ju inte direkt vila handen heller ,,,,,,,

I em kom Tage o Olle o lekte lite,,de var ute o lekte så hörde jag dom,,,rejält!,,,,,GLASSBILEN!!!!!!,,,hihihi,,,jaja
,,bara o hämta plånboken,,,

Det blev lite sent för dom i säng idag efter alla saker som ska göras innan de landar på kudden,,,får väl se hur de är till morgonen.

Ska åka till badhuset med dom stora imorgon,,efter dagis. Ska bli kul o göra nåt med bara de stora.

Nu ska jag ta en kopp te för halsen o diklofenak för handen,,,,,

Sov gott,,,,


Av Johanna - 6 april 2009 17:30

Har så fruktansvärt ont i handen!!

Började igårkväll,,men orkade soman o dagen började väl ganska ok,,så där ont som jag e "van" o ha nu,,,men efter en fika på stan med Katta då jag skulle ha upp tvillingvagnen för några trappor så hände nåt,,,,jädra skit!

Nu värker det o e svullen,,,väntar ju på en tid till örebro men dom där 3 mån som de lovar att man ska ha en tid inom,,,har gått!


Ute är det jätteskönt,,blåser lite men inte kallt. Har varit ute o grejat lite,,,hon som äger huset kommer imorgon,,,(bäst det är fint då,,hihi).

Har ju velat fram o tillbax om detta med att flytta lite utanför stan,,,(ni som känner mig vet ju,hihi),,men nu är beslutet taget o det känns bra,,förutom 1 sak,,,,barnen o skolan/dagis!!

har världens beslutsångest hur jag ska göra med dom,,,,,

Herman börjar skolan,,,ska han göra det i stan med de kompisarna han har där eller ska han gå i V-bro o få nya, närmare hemma???

Samma ska gäller ju Emma men med dagis,,,,,usch,,,har väl bestämt mig till 90%,,men några % velar,,,,blääää,,,tänk om jag inte trivs utanför utan vill tillbax till stan,,ska de byta igen då????

1000 frågor om allt,,,o min beslutångest!

Nu protesterar verkligen min hand,,,,får vila den lite o återkomma senare kanske,,,,



Ovido - Quiz & Flashcards