Alla inlägg den 21 april 2009

Av Johanna - 21 april 2009 19:47

Ja jag var ju till Lidl idag,,o vad fanns det där,,jo målarsaker,,,,har ju länge velat börja måla igen.

Det fanns målarväv på block,,hm,,var vi ju tvugna o prova,,,,,den färg som var va akrylfärg,,jag målar ju med oljefärg,,inte samma sak,,men vi provar,,,,,så jag hann knappt hem frrän jag var igång,,hihihi,,,

Det är inte klart men ett litet smakprov,,,,,,,,,,,,,,


Av Johanna - 21 april 2009 15:47

Ja,,jag kände ajg behövde det,,ok,,det gick lite pengar igrå hos tandis men inte så mycket som jag trodde faktikst! Så nu har jag spenderat det på barnen,,,skulle själv behöva lite nytt,,men,,,,äh

Var även o handlade lite mat,,lite svårt o veta vad man ska handla när man inte vet vad man kan äta,,,ska ju kunna äta men är väldigt öm efter 7 sprutor o lite "bändning o böjning",,,men känner nu att 3 dar utan mat börjar kännas,,,,,,(fast det gör inget på hullet),,hihi


Har vilat en stund faktiskt,,de små sover o Emma o jag låg o gosade,,,,men så ringde telefonen,,,lika bra o gå upp.

Nu blir det snart lite mat,,,nåt,,ingen aning vad,,,,,,,,,?????? Känner att hemkörning av pizza ligger nära,,men inga kontanter!

Ikväll blir det, tv kväll,,det är ju tisdag med allt vad det innebär.


Ovido - Quiz & Flashcards