Direktlänk till inlägg 26 april 2009

Helgen som varit,,

Av Johanna - 26 april 2009 18:50

Ja,,ont ont o lite mer ont,,i både mun o handled.

Vill inte bli bra i munnen,,ont både där de drog ut o andra sidan med,,fattar inget ja,,,,:-(

I fredags ås var det ju kanonväder så vi grillade på kvällen, hade goa vänners sällskap.

Igår tog vi alla en promenad ner till stan,,härligt,,köpte lite saker, åt McD på vägen hem,,,när vi kom hem packade jag in barnen i bilen o åkte till mamma på landet,,pappa var till Skellefteå så det var bara vi,,o Johnny åkte till Eskilstuna o jobbade natt.

Det var en härlig lördag,,sänder lite bilder,,,härligt väder så vi tog en promenad o på kvällen grillade vi. Syrran med familj var också ute.

Johnny kom hem 8 imorse så vi dröjde oss kvar så han skulle få sova men vid 14 åkte vi hem,,la mig o vila då jag har ONT!!!!

Går väl lite bättre med värktabletter men vadå,,,,ska jag äta det nu då hur länge som helst,,?????? Ska ringa till dom imorgon o höra mig för lite,,,,,


Nu är kl snart 19,,barnen badade,,2 sover snart o ´Johnny har åkt.

Det blir Wipeout o sen sängen!!!!!

Imorgon ska jag med Herman till skolan på besök igen,,kul!!


 
 
Micke

Micke

26 april 2009 19:26

Mixa 2 Alvedon med 1 Ibumetin så brukar tandvärken släppa... Hoppas verkligen det löser sig med handen snart. Inte roligt att veta du har ont vännen. Kramar om

http://tomten.bloggagratis.se

 
Micke

Micke

26 april 2009 20:18

Ja ett gott skratt förlöser det mesta sägs det :) Hoppas det gör det för dig med.

http://tomten.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kattis

26 april 2009 20:55

Som jag sa innan idag så är det fullkomligt normalt att ha ont på andra sidan av munnen,brukar gå över efter ett tag det med.
Hoppas du slipper den värsta värken...

 
Ingen bild

Kattis

26 april 2009 21:22

Men gumman det har bara gått en vecka imorgon sen du drog ut den... O den var skadad ner till nerven, klart att det tar tid då! Men ring om du känner dig osäker...

 
Annelie

Annelie

27 april 2009 06:26

Åååå.. stackars dig.
Vet verkligen vad denna värk (efter tandutdragningen) vill säga.
Hoppas att det löser sig till det bästa SNART.

http://minegen65.blogspot.com

 
Kattis

Kattis

28 april 2009 19:56

Hej på er! Johanna är utan dator för tillfället men hoppas få det åtgärdat till helgen, hon hälsar så gott till er alla :)

http://heartdreams.wordpress.com

 
Linda

Linda

29 april 2009 11:32

Hallojsan... Hoppas allt e bra med er och att ni har sol och varmt =) Kramen

http://linda-anordinarygirl.blogspot.com

 
Linda

Linda

1 maj 2009 10:11

Hoppas allt e bra med dig vännen... Kramen

http://linda-anordinarygirl.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 9 maj 2010 17:20

Nu har jag bestämt mig,,till 100%! Jag lägger ner!,,finner inte det minsta lust till att blogga. Har kollat runt på nån bra sida för mina smycken, har ju testa några sidor men har inte funnit dom bra. Har nu börjat prova en annan sida så följ g...

Av Johanna - 19 april 2010 06:41

Spelar ingen roll hur tidigt man lägger sig,,e ju lika trött ändå! Märks att det e måndag morron,,,bläää Men bara le o se glad ut o upp o fixa 4 barn,,,,1 till dagis, 1 till skola o de 2 andra o jag ska in till deras gudmor o fika,,,,Trevligt! ...

Av Johanna - 18 april 2010 19:22


Kort i rosa 30:-  

Av Johanna - 18 april 2010 19:20

Örhängen i olika färg & form 35:-/par  

Av Johanna - 18 april 2010 16:53


Halsband med klocka och tags, inslag av rött... 120:-     ...

Ovido - Quiz & Flashcards