Alla inlägg den 6 april 2009

Av Johanna - 6 april 2009 21:13

,,,o en värktablett eller två,,,inget som hjälper nåt värrre men kanske så man kan sova.

Får ju inte direkt vila handen heller ,,,,,,,

I em kom Tage o Olle o lekte lite,,de var ute o lekte så hörde jag dom,,,rejält!,,,,,GLASSBILEN!!!!!!,,,hihihi,,,jaja
,,bara o hämta plånboken,,,

Det blev lite sent för dom i säng idag efter alla saker som ska göras innan de landar på kudden,,,får väl se hur de är till morgonen.

Ska åka till badhuset med dom stora imorgon,,efter dagis. Ska bli kul o göra nåt med bara de stora.

Nu ska jag ta en kopp te för halsen o diklofenak för handen,,,,,

Sov gott,,,,


Av Johanna - 6 april 2009 17:30

Har så fruktansvärt ont i handen!!

Började igårkväll,,men orkade soman o dagen började väl ganska ok,,så där ont som jag e "van" o ha nu,,,men efter en fika på stan med Katta då jag skulle ha upp tvillingvagnen för några trappor så hände nåt,,,,jädra skit!

Nu värker det o e svullen,,,väntar ju på en tid till örebro men dom där 3 mån som de lovar att man ska ha en tid inom,,,har gått!


Ute är det jätteskönt,,blåser lite men inte kallt. Har varit ute o grejat lite,,,hon som äger huset kommer imorgon,,,(bäst det är fint då,,hihi).

Har ju velat fram o tillbax om detta med att flytta lite utanför stan,,,(ni som känner mig vet ju,hihi),,men nu är beslutet taget o det känns bra,,förutom 1 sak,,,,barnen o skolan/dagis!!

har världens beslutsångest hur jag ska göra med dom,,,,,

Herman börjar skolan,,,ska han göra det i stan med de kompisarna han har där eller ska han gå i V-bro o få nya, närmare hemma???

Samma ska gäller ju Emma men med dagis,,,,,usch,,,har väl bestämt mig till 90%,,men några % velar,,,,blääää,,,tänk om jag inte trivs utanför utan vill tillbax till stan,,ska de byta igen då????

1000 frågor om allt,,,o min beslutångest!

Nu protesterar verkligen min hand,,,,får vila den lite o återkomma senare kanske,,,,



Av Johanna - 6 april 2009 07:04

Igår hade jag inget att skriva om,,ingen lust heller.

Händer lite mycket nu,,,vi ska flytta!

Vi har hitta ett hus 4km från Värmlandsbro,,,(säger ju inte en del så mycket kanske),,,, det är såå mysigt o stort.

Det är 6 rum o kök så jag får ett pysselrum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,,o
sen finns det badkar ,,bara det är värt en del,,hihi,,,

Så nu vet jag vad jag ska göra denna våren,,,rensa o packa!


Nu hör jag att de börjar vakna på nedervåningen,,ha en bra dag,,ser ut att bli fin!


Ovido - Quiz & Flashcards